Inlägg från: SofieKristin |Visa alla inlägg
  • SofieKristin
    prinsessan15 skrev 2020-06-30 18:07:44 följande:

Jag ser också ett väldigt svagt streck! Du får skicka imorgon om hur det gick med testet!

Åh då är jag inte ensam om det!

Håll tummarna för att d är starkare i morrn bitti!
  • SofieKristin

Såhär ser d ut idag.

Man ser en svag linje men jag tycker det borde varit starkare idag?

Och linjen är fortf extremt svag..

Tror inte d är nåt :/

• SofieKristin

Det är nog skuggan från uppsugningsdelen:)

Syntes så dåligt vid uppladdning men finns en svag linje mellan dom.

• SofieKristin
    CvKs skrev 2020-07-01 11:07:37 följande:

[quote=80496976][quote-nick]SofieKristin skrev 2020-07-01 07:34:08 följande:[/quote-nick]

Jag ser ett svagt streck på dina test :)

När har du bim?[/quote]

På fredag enl appen!

• SofieKristin
    CvKs skrev 2020-07-01 11:07:37 följande:

[quote=80496976][quote-nick]SofieKristin skrev 2020-07-01 07:34:08 följande:[/quote-nick]

Jag ser ett svagt streck på dina test :)

När har du bim?[/quote]

3/7 enl appen, men kikade igen och är nog bara 10dagar från ÄL skulle jag tro. Brukar vara senare än appen säger..

Har inte kollat m test denna månad :) Så vet inte exakt.

Men då är d kanske inte så konstigt att d inte syns något på testen ännu.. OM d tagit sig alltså:).

Jag brukar ha cykel på 30 dagar ca, och äl dag 15-16. Men haft något kortare cykler 26-28 dagar senaste månaderna (efter missfallet).

Så tror appen räknar på de nyare menscyklern men misstänker endå ÄL senare än den säger.
  • SofieKristin

Testat nu på efm igen, syntes ett svagt streck i verkligen,anade att det var rött i tonen.

Känner mig verkligen gravid så min magkänsla säger det, men tycker testet är svagt så vet inte!

Mensen kommer vell i helgen annars...
  • SofieKristin
    Trio2021 skrev 2020-07-02 21:05:35 följande:

Jag tycker mig också se något! :)

håller tummarna! Syntes väldigt dåligt på bilden här, syns bättre i kameran, tror uppladdningen tar bort endel, spec när d är så tunt.

Men vi får se! Har aldrig använt detta test förut så vet inte om dom är kända för spökstreck? Predicor early el nåt lik hette det.
  • SofieKristin

Min mens dök upp idag, blött väldigt kraftig, mer än jag brukar tycker jag. Men får ta nya tag nu under semestern. :)

Svar på tråden BIM juli 2020