Anonym (Hurskadettasluta) skrev 2020-07-13 21:38:11 följande:
Hoppas du plussar :)
Håller tummarna.
Jag har 2 barn. Sonen 10 år och dottern är nyligen fyllda 2 år :)
Usch mf är hemsk.beklagar.
Jag har haft 3 st totalt. 2ggr innan dottern. Ett mf och ett ma i vecka 8. (Blödningen kom 4 veckor efter bekräftat) Sen ett ma förra året. I vecka 12. Då blev jag gravid trots p piller. Så det kom lite av en chock.
Med dottern plussade jag bim-6 redan.
Verkligen jätte konstigt med dessa cb tester.
Beställde hem ett gäng billiga tester idag. Har blivit lite som en test narkoman. Haha
Hoppas att jag plussar men som jag skrev i tidigare inlägg är sannolikheten inte så stor.
Håller tummar och tår för dig :)
Tack det behövs haha. Känner mig lite ?synsk? (har aldrig gissat fel) att jag är gravid med en pojke så därför känner jag väl lite mer att NÄR kommer plusset inte OM. Haha men kan ju vara helt fel ute det vet man aldrig.
Har fått totalt 6 MF nu, två sena (vecka 20 och 15). Sjukt jobbigt. Därför brukar jag inte bli skit glad direkt när jag är gravid utan brukar ta det lite som det kommer. Har två perfekta barn redan så skulle det inte bli fler så gör det inget liksom.
Jag brukar också plussa runt -6/7 så jag vet inte, egentligen har jag inte BIM förens om 10 dagar men jag är nästan 100 på att jag hade ägglossning tidigare, så kan ju vara alldeles för tidigt också.
Om du tycker du är en test narkoman som kan vänta en hel vecka med att testa dig så borde du se mig haha, jag testar varje dag och ser jag nått svagt testar jag igen på kvällen hahaha!