BIM juli 2020
Hej, får man gå med här ? ????
Jag är en 28 åring med 2 barn men vi har precis börjat försöka med 3e och sista barnet.
Vi har en dotter på 4,5 år och en son på snart 3 år.
Jag har bim 20 juli
Hej, får man gå med här ? ????
Jag är en 28 åring med 2 barn men vi har precis börjat försöka med 3e och sista barnet.
Vi har en dotter på 4,5 år och en son på snart 3 år.
Jag har bim 20 juli
Usch vad jag känner mig rätt nere... Fick i söndags på ÄL+8 en flytning med en liten blodstrimma i, och det har fortsatt med bruna/rosa flytningar till och från. Beter sig inte som spottings eller som någon mens (BIM på lördag), men testade ett totalt negativt test idag. ÄL+11 så är ju fortfarande väldigt tidigt, men jag plussade klart och tydligt på den dagen när jag blev gravid med sonen och jag tycker ju att det borde synas NÅNTING iaf... Kommer ju vänta och ta nytt test, men känner mig rätt förvirrad av min kropp just nu.
Jag lägger till mig i listan. Trots att det är 3e barnet är jag lika spänd som vid första och andra
Apoapo 5/7. 35, tredje barnet.
Kalatea: 6/7, 27 år, första barnet, plussat
Lingonrisig 7/7, 31 år, andra barnet, plussat
Hartassen 8/7, 31 år, andra barnet, plussat
Makemyownsunshine 11/7. Tredje barnet
Jojjo87 11/7. 33år, första barnet.
Msofie, 11/7. 24 är, första barnet
Studerande 11/7 38 år fjärde barnet.
Prinsessan 11/7, 28 år, tredje barnet.
ellie86 11/7, 33 år, andra barnet
Sskemma 12/7, 25 år, första barnet
entusiastisk 12/7, 31 år, andra barnet
MsPinnipeds 12/7, 29 år, första barnet
odlarmamman 13/7, 28 år, tredje barnet
Amidina 13/7, 34 år, första barnet
PelloBello 14/7, 34 år, andra barnet
saraama 14/7, 30 år, andra barnet
NiMi12 15/7, 41 år, andra barnet
Vemvetintejag 15/7, 29 år, första barnet
Emelie 01 16/7, 33 år, tredje barnet
mzl93 16/7, 27 år, första barnet
Myran1234 17/7, 34 år, första barnet
Trio2021 19/7, 28 år, tredje barnet
Mamma91a 20/7 28 år, tredje barnet.
Linjana 21/7, 28 år, första barnet
SpändFörväntan 21/7, 37 år, fjärde barnet
Fnattilur 21/7, 41 år, tredje barnet
Hallonoj 23/7, 24 år, första barnet
jemalot 24/7, 33 år, första barnet
H0nd3ndär 25/7, 35 år, tredje barnet
sbina86: 27/7, 33 år, tredje barnet
apan95: 27/7, 24 år, första barnet
Mrs Lina: 27/7, 33 år, andra barnet
Esemlan: 28/7, 36 år, andra barnet
Xylofon15: 30/7, tredje barnet
Editeds: 31/7, 29 år, andra barnet
Åh, det verkar som jag plussat! (Skrev nya BIM när jag fick rosa flytningar som jag antog var mensen).
Jag är så lycklig! Men rätt förvånad. En gång var visst fullträff för oss då vi inte tänkt aktivt försöka förän i juli<3 hoppas allt går bra! Och att ni får era plus såklart:)
Åh! Försöker att inte få upp hoppet. Blöder lite mer idag, och kommer på trosskyddet nu också och inte bara när jag torkar. Känner fortfarande inte igen det, väldigt tunt och sparsamt och inte alls samma färg eller flöde som mensen brukar vara. Vet inte om det kanske är önsketänkande vid det här laget, inne på femte dagen nu och fortfarande lika negativt test på ÄL+12, men har ju egentligen BIM på lördag så tja...
Har ställt in mig på att det inte blir något denna gång (och att jag inte har någon aning om vad min kropp håller på med just nu!) men kommer nog testa nån gång till om det behagar sluta blöda, för säkerhets skull. Men ställer in mig på att det är negativt :(
NU kom det igång och jag känner igen min mens. Vad kroppen kan hålla på, hade ju egentligen inga förväntningar på att det skulle ta sig nu (första försöket!) men mina spottings lurade mig totalt!
Räknar mig officiellt som ute för denna gång, får se när nästa blir. Denna cykel blev 63 dagar, och den längsta sen efter förlossningen så får se!
Lycka till och hoppas ni som går och väntar får era plus!
Stort grattis vad underbart <3
Nu ger jag på riktigt upp hoppet.
Ingen mens i sikte,tappen sitter högre upp än vad den brukar och är bakåtvänd. Om det ens har någon betydelse.
Bim var i fredags eller igår.
Tog ett cb early för en stund sedan.
Kruxet är det att det är typ lim rester i resultat fönstret,som slutar ungefär i mitten där en linje ska komma upp om man är gravid.
Så man luras att det är en svagt streck där.
Tänk att man inte kan få ett konkret svar.
Lägger med en bild. Vad tror ni,visst ser man i syne?
Första dagen med diffusa symtom, bim på måndag men när jag tränade idag började jag må illa och få så ont i huvudet. Igår lika så.
Jag vet att jag kände samma med mina andra barn så vi får se.
Vi har inte direkt aktivt försökt utan vi kör och hoppas att det tar sig.
Min mens dök upp 4 dagar tidigt något den aldrig gjort tidigare. Det har varit för rikligt för att vara en nidblödning. ????