Inlägg från: cecilian78 |Visa alla inlägg
  • cecilian78

BIM juli 2020

Missfall 29 juni. Redan 9 juli testade jag POS på ÄL sticka. Bim idag eller i morgon. Har haft molvärk i ca en vecka. Värk, ilningar långt ner i ryggen och i bäckenet. Haft halsbränna sista veckan. Inga ömma bröst vilket är super konstigt för det har jag alltid både innan mens och om jag varit gravid. Illamående men kan lika väl vara magkatarr med min historia. Idag började jag få vita flytningar som är tjocka och inte alls vad jag brukar ha. Tänkte våga mig på att testa i morn =)

• cecilian78
    cecilian78 skrev 2020-07-23 21:44:59 följande:

Missfall 29 juni. Redan 9 juli testade jag POS på ÄL sticka. Bim idag eller i morgon. Har haft molvärk i ca en vecka. Värk, ilningar långt ner i ryggen och i bäckenet. Haft halsbränna sista veckan. Inga ömma bröst vilket är super konstigt för det har jag alltid både innan mens och om jag varit gravid. Illamående men kan lika väl vara magkatarr med min historia. Idag började jag få vita flytningar som är tjocka och inte alls vad jag brukar ha. Tänkte våga mig på att testa i morn =)

Just ja, har fortfarande väldigt hög temp också. Har 37.2 och brukar ligga under 36 =)
  • cecilian78
    Nykär15 skrev 2020-07-23 22:48:06 följande:

Spännande! Jag hade MA som började blöda ut 30/6 och fick äl 15/7. Dock kunde jag inte äl-testa då jag hade hcg kvar, då blir de positivt...så fick helt gå på känsla och flytningar. Vilken vecka var du i när du fick missfall? Hann du få negativa test?

Testade neg redan två dagar efter jag börjat blöda. Även 1 vecka senare. Tog ett för säkerhets skull. Var i vecka 6
  • cecilian78
    Jenzia skrev 2020-07-23 21:50:21 följande:

Låter lovande! Lycka till imorgon!

Kunde inte hålla mig. Tog testet. Positivt =)
  • cecilian78
    Jenzia skrev 2020-07-24 06:44:00 följande:

Grattis!!! Håller tummar och tår för att det går bra denna gången!! Stor kram!

Tack <3
  • cecilian78
    editeds skrev 2020-07-29 20:20:54 följande:

Det blir (förhoppningsvis) en april-bebis för oss! Plussade igår :o Fjärde försöket!

Grattis =) Jag plussade för en vecka sen. Försökt i över 1 år och haft två missfall. Tredje gången gilt denna gång =)
Svar på tråden BIM juli 2020