• studerade

BIM juli 2020

Grav december 19 ma som blev utdragen och slutade i skrapning i maj. Första ej planerat men välkommet. Nu är de planerat att vi vill. Sista mens 16 juni ca 23-26 dagars cykel. Jag har tre ban 10,15 och 16. Sambon har bara mina huliganer och nu vill vi utöka vår familj. Har tagit bidrottning gelé och har symptom från ca ÄL + 3-4 med mensvärk, ömma bröstvårtor, synliga körtlar Montgomery? Samt illamående på morgonen. Nu rusat och köpt tidigt grav test. Kan inte hålla mig, så testar imorgon ???? bara 50% att de visade 4 dagar innan mens och imorgon är de ca 5 dagar men vill verkligen

Apoapo 5/7. 35, tredje barnet.

Kalatea: 6/7, 27 år, Inga barn

Lingonrisig 7/7, 31 år, andra barnet

Hartassen 8/7, 31 år, andra barnet

Makemy­ownsun­shine 11/7. Tredje barnet

Jojjo87 11/7. 33år, första barnet.

Msofie, 11/7. 24 är, första barnet

Studerande 11/7 38 år fjärde barnet.

Sskemma 12/7, 25 år, första barnet

entusiastisk 12/7, 31 år, andra barnet

odlarmamman 13/7, 28 år, tredje barnet

Amidina 13/7, 34 år, första barnet

PelloBello 14/7, 34 år, andra barnet

saraama 14/7, 30 år, andra barnet

NiMi12 15/7, 41 år, andra barnet

Vemvetintejag 15/7, 29 år, första barnet

Emelie 01 16/7, 33 år, tredje barnet

mzl93 16/7, 27 år, första barnet

Trio2021 19/7, 28 år, tredje barnet

SpändFörväntan 21/7, 37 år, fjärde barnet

jemalot 24/7, 33 år, första barnet

sbina86: 27/7, 33 år, tredje barnet

apan95: 27/7, 24 år, första barnet

Esemlan: 28/7, 36 år, andra barnet

Editeds: 31/7, 29 år, andra barnet

• studerade
    SpändFörväntan skrev 2020-07-04 22:42:42 följande:

Hoppas på plus för dig imorgon :)

Jag hoppas också på ett fjärde barn (mitt fjärde, sambons första).

Tack känns lite för tidigt för test men har så mycket mensvärk och de skadar inte om jag testar ???? vet dock att de är typ 50% att de visar + så tidigt men ??
  • studerade
    prinsessan15 skrev 2020-07-05 08:04:48 följande:

Tyvärr tog jag ett test imorse som var negativt och detta test är det känsligaste testet på marknaden och ska kunna visa positivt 8 dar efter befruktnings så jag ställer mer och mer in mig på att det är mensen som kommer. Även om det finns en liten förhoppning, men nu ska jag inte testa på några dagar.

Hej vilket test tog du och hur tidigt? Jag testa neg i morse med cb på bim -7 eller bim - 4. På de tester stod de att de var 50% att visa vid 4 dagar innan bim. Typ 71% 3 dagar innan osv.
  • studerade
    odlarmamman skrev 2020-07-05 17:15:46 följande:

Hur länge brukar ni vänta med att testa er?

Brukar alltid vänta till mensen är sen, för att minska risken att bli besviken och att spara pengar på att inte köpa en massa test hela tiden.

Men nu vet jag inte om jag kommer kunna hålla mig. Känner mig så ivrig. Funderar på att testa med ett testa tidigt på torsdag då är jag äl+9 eller +10. Det är vår bröllopsdag. Skulle vara så fint om det skulle visa nåt då. Men är ju så väldigt väldigt tidigt då. Jag hoppas så mycket och vill veta så snart som möjligt.

Jag brukar inte testa tidigt men nu är jag helt körd på de... testade med cb som man kunde ta 4 dagar innan men men då det är min första mens efter ma och skrapning så har jag inte riktigt koll. Innan hade jag ca 23-26 dagar mellan och utifrån de så var nog testet för tidigt. Jag har beställt ett nytt test som man kan göra 8 dagar innan beräknad mens. Tänker att de bör visa oavsett om jag har 23-26 då jag har bim 12/7 på dag 27. Har inte något minne av tidigare grav om denna ?mensvärk? och ömma bröst, illamående redan veckan innan bim.
  • studerade
    Kalatea skrev 2020-07-06 06:46:16 följande:

Skulle haft BIM idag men ändrade sig då min äl kom senare enligt NC. Dock tror jag själv inte att den var senare av vad min kropp signalerade. Men men BIM torsdag 9/7 enligt NC

Hade förlorat hoppet för några dagar sedan då min temp sjönk två dagar i rad !!! Och hade mensvärk. Nu är den dock tillbaka över ?vanlig temp?

Är på ÄL + 9 och tog ändå ett test idag.

Kanske att jag ser ett streck. Men vet inte, det kanske alltid är ett litet svagt streck där.

Om mensen inte kommer så ska jag ta ett till test på onsdag eller torsdag.

Jag ser ett svagt sträck, som inte brukar vara där ;). Nästa test bör vara starkare :) vilket har du testat med?
Svar på tråden BIM juli 2020