BIM juli 2020
Ja hopp, då kom mensen två dagar innan beräknat... :-/ Nästa BIM blir 2 augusti, känns som hundra år dit!
Denna cykeln ska både jag och maken ta rosenrot, får se om det ger oss ett plus
Ja hopp, då kom mensen två dagar innan beräknat... :-/ Nästa BIM blir 2 augusti, känns som hundra år dit!
Denna cykeln ska både jag och maken ta rosenrot, får se om det ger oss ett plus
Åh, känner med dig :/ Tycker livet känns som en evig väntan på ÄL och BIM! Hoppas de går vägen i augusti <3
Äl+10, tempen fortsatt hög och jag tog ett test. Det syntes direkt ett andra rosa streck, om än ganska svagt. Jättesvårt att få på bild men här är testet iaf:
Åt rosenrot mellan mens och ÄL denna månad. Allrid haft lång cykel på 30-36 dagar men vill pröva rosenrot. Har mens ca 7 dagar med, men prövade CB digitala ÄL tester och fick inget utslag dag 12, men dag 13 fick jag glad gubbe direkt, ingen blinkade. Misstänker att rosenrot har hjälpt till där:)
Nej, det blev något fel när jag registrerade mig. :( Är 30 år och försök till första!
Jag är SÅ glad för jag fick peak idag på äl-test. Första gången jag fått det! Nu håller jag tummarna att det går vägen. :D
Hade lovat mig själv att inte hoppas så mycket denna månaden, men hade ändå förväntningar... Tog precis ett tidigt test BIM-3, och det fanns inte ens en antydan till linje. Gud vad ont det gör. Hoppet är inte ute så länge mensen håller sig borta, men blir sannolikt inget denna månaden heller.
Helt blankt test idag på BIM-1. Nog dags att inse att jag inte är gravid denna månaden heller. Känns som att jag aldrig kommer bli glad igen just nu, sjukt otaggad på en ny månad för försökt nr. 5.
Tack för din pepp! Tycker också det brukar vända efter mensen, även om det inte känns så under :)
Jag har med testat rosenrot denna månad!! Testade med CB ÄL test med dubbel avläsning. Hade rund ring dag 12, men på dag 13 hade jag fast gubbe direkt!! Tror de beror på rosenroten:) kände också ägglossningens mycket tydligare, aldrig känt den innan. har du märkt ngn skillnad?