BIM juli 2020
Grattis ni som plussat! :):):):)
Grattis ni som plussat! :):):):)
Haha, samma här, andra försöket för oss!
Jag hoppas bara att jag inte behöver må så illa den här gången....ett barn är värt allt obehag såklart, men om jag får välja så tar jag gärna en likadan graviditet som med första. Då mådde jag inte dåligt alls, inte en sekund. Med andra mådde jag liiite illa i någon vecka. Med tredje mådde jag pyton i flera veckor och bestämde mig för att ALDRIG skaffa en nummer fyra! Och nu är jag här ändå :D
Den här sega väntan! Jag fick starkt på äl-test onsdag em och torsdag morgon. Cykeldag 13 och 14. Så bör haft äl torsdag eller fredag. Bara sex onsdag och lördag. Så nu är de äl +7 eller 8. Vilken dag kan jag testa? +10? Kommer inte ihåg hur tidigt de kan visa....
Jag är på äl +8-10, osäker på när ägget faktiskt släppte...första äl efter MA. Så vi är ungefär lika långt...kanske tar ett test i morgon :)
Jag är på äl +8-10, osäker på när ägget faktiskt släppte...första äl efter MA. Så vi är ungefär lika långt...kanske tar ett test i morgon :)
Ja negativt, men vet inte när äl var, så får testa igen i morgon eller övermorgon. Tog du test?
Blä för negativa test :/ hoppas bara vi är för tidigt ute!
Stark molvärk och ömma bröst, främst bröstvårtorna, hög temp. Men kan likaväl vara pms, så jag noterar allt och har att jämföra med kommande cykler. Blev ju gravid på första försöket nu (som blev MA), så har inte någon normal cykel att jämföra med hur jag brukar må... har vart gravid 7 ggr men har inte kvar någon app där jag kan läsa om symtom tyvärr :/ och mina känningar innan positivt test har varit lite olika. Så vågar inte tänka nåt om det faktiskt, vet att jag ibland har molvärk helt från äl till mens.
Denna gång vågar jag inte hoppas för mycket på men är verkligen glad med var timme som lutealfasen förlängs!
Mensen började precis, 1 dag efter jag räknade ut så hade rätt bra koll ändå på äl även utan test :)
Hur går det för dig?
Ja tokblankt imorse. Men är ju bara på äl+10-11. Men mensen lyser ännu med sin frånvaro. Alltid något!
Tror inte det blivit något men äntligen en lutealfas som gör det möjligt att kunna få ett plus.
Tackar som frågar men tyvärr dök den upp igår. Trist att börja om igen men ändå skönt att lutealfasen hade ökat till en längd (11 dagar) som ger oss en ärlig chans att lyckas!