BIM juli 2020
Jag har inte så mycket symptom mer än att det känns konstigt i ländryggen. Det stramar/ känns som det brinner liksom i skinnet. Jag har haft problem med svår foglossning tidigare graviditeter och det strular från och till. Så kan bara vara det som spökar också. Jag har varit tröttare denna veckan somnat tidigt och ändå känt mig helt slut. Förra månaden hade jag ont i brösten långt innan BIM men det tog ju inte sig för mig då, det betyder ju inte att det inte gör det för någon annan. Verkar ju vara väldigt individuellt.
Jag har tyvärr ställt in mig på att vi inte lyckats denna månaden, magkänslan säger det. Det gör så ont även om jag vet att hoppet inte är över för än mensen dyker upp.
Min cykel har varierat mellan 25-28 dagar, så jag vet inte när BIM är exakt. Jag får väl vänta och se. Har aldrig plussat före bim förut.
Tror det är därför det är lite svårt för oss, att det är oregelbuden cykel samt att jag verkar ha kort lutealfas.
Hoppas dina ömma bröst är tecken på något positivt! Jag blir så glad för alla som får dina plus