• Anonym (Sussi­)
    Sat 14 Aug 2021 00:24
    219677 visningar
    299 svar
    299
    219677

    Analsex?

    Anonym (tvåan) skrev 2021-08-12 04:57:23 följande:
    Mottagare. Efteråt insåg jag att det egentligen bara är fantasier jag lever ut och verkligheten blev inte sån bra kopia av fantasin som jag tänkt mig  Det blev en ögonöppnare efteråt. 
    Var killarna som tog dig hårdhänta eller så...? Krävs förberedelser inför analt som du kanske vet. Fantasi bättre med kille än i verklighet med kille ?
  • Anonym (Sussi­)
    Sun 2 Jan 2022 01:25
    Anonym (tvåan) skrev 2021-12-28 18:51:06 följande:
    Tog emot en ganska rejäl för nån vecka sedan. Hade plug före. Det hjälpte inte mycket. Han var för stor så det gjorde ont. (Jag är kille btw)
    Nu vill han mera....
    ja då är det praktik och åter praktik för dig om det kändes psykologiskt bra för dig att bli påsatt av en man och om det är något du gillar mycket. 

    var det inte du som i tråden sade dig föredra kvinnors former framför mäns? har du varit bisexuell sedan tonåren?
  • Anonym (Sussi­)
    Sun 2 Jan 2022 23:08
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-02 13:08:06 följande:
    Jag hade ett antal sporadiska bisexuella träffar när jag var tonåring. Det var troligen den sexuella spänningen som gjorde att jag tände på själva akten. Sen har jag förknippat det med själva kuken. 
    Jag tror jag är ganska seg att bli kåt. Ibland kan jag känna den känslan men det är inte ofta - oavsett kön. Om det hade handlat om att äta mat så hade jag sagt att jag sällan blir hungrig. 

    Jag tror jag slutar med bisex. Lusten poppar upp i skallen på mig när jag inte fått utlösning på länge så jag får väl se till att ta hand om det lite oftare då.

    Vi män som är bisexuella, undra om det är en kvarleva från tidigare liv? Att vi var kvinna i förra livet. Spännande tanke om man tror på sånt.
    De sporadiska bisexuella träffarna som tonåring en variant av gemensam onani sprungen ur en sexuell spänning (mkt vanlig i den åldern). Om du slutar med bisex hur tar du hand om lusten oftare då? 

    Ja, om man är inne på reinkarnationsläran finns absolut nåt att hämta där. Kvarlevor av preferenser från tidigare nedslag borde vara möjliga. Undrar om jag var en kille när jag själv när en fantasi om strapon på kille. Tråkigt när ingen av mina partners intresserade av den leken.     

     
  • Anonym (Sussi­)
    Sun 2 Jan 2022 23:13
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-02 14:03:51 följande:
    Jo, en attraktiv kvinna gör att jag tänker direkt "Henne vill jag ligga med".  Det tanken sveper förbi snabbt utan att jag anstränger mig eller behöver analysera nåt.. Så tänker jag aldrig om en man.
    Ja, och så vandrar mina tankar iväg inför en attraktiv man. Typ. Om en kvinna sexig eller attraktiv ingen sådan attraktion. Bara med män. Fast i 20-års ålder var min känsla inför extremt vackra kvinnor närmre din attraktion till män idag. Men den var övergående och inget jag nappade på vid kvinnliga inviter riktade mot mig. Fattar ändå nåt om hur du känner.  
  • Anonym (Sussi­)
    Wed 5 Jan 2022 22:45
    +1
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-03 20:55:09 följande:
    Tack för att du för en vettig dialog.

    Om jag med största sannolikhet hoppar bi6 framöver så måste jag använda mig av fröken Höger eller ligga oftare med kvinna. Som jag tidigare sade så behöver jag nåt "extra" för att tända lite mer och jag vet inte riktigt vad det ska vara. Måste hitta på nåt. Är dock inte för kinky eller piskor å sånt.  Kanske ute? Kanske det höjer spänningen lite mer så jag tänder igång mer? Kanske ska testa. 

    Ångrar du aldrig att du nappade på kvinnliga inviter? Vill inte prova?
    Tackar för samma.

    Okej, jag fattar. Ligga oftare med en kvinna är du i nåt stadigt? Utomhus höjer temperaturen;) har testat och vill igen lite varstans men ingen tycker som jag, för riskabelt för upptäckt.. spännande för mig. Ja det gäller skita i tristessen. Experimentera höjer spänningen. piskor hoppar jag.

    Nej ångrar aldrig att jag inte nappade på befintliga kvinnliga inviter. Nyss väcktes nåt mellan tjej med pojkaktigt yttre och mig. Själarnas gemenskap? Väldigt flummigt när jag bara vill tala om att det klickade som typ med en kille. Jag är hetero. Ändå ett nytt samförstånd på nåt vis. Annorlunda känsla för mig än med sexbomberna. Tjejen lesbisk. Prova?
  • Anonym (Sussi­)
    Fri 7 Jan 2022 12:29
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-06 06:36:18 följande:

    Ganska stadigt ja men tyvärr hanterar hon mig inte riktigt rätt så jag tänder inte. Hon tar inga initiativ alls. Tänk vad jag har längtat efter att hon trevar efter min kuk eller gör nån ansats till att vilja ligga! Icke.Ändå gillar hon sex. Jag har pratat flera gånger med henne om detta men....
    En sak som jag kan göra är att sätta på en P-rulle. Då jädrar blir hon het. Det märks knappt men inuti blir hon en vulkan.  Som du kanske förstår på min beskrivning så är hon stillsam och blyg. Jag gillar det men sexlivet måste få krydda. Jag ska inte behöva ta till bi6 för att få sex-energi i huvudet. Det är fel väg. Kanske en P-rulle lite oftare är en lösning? Jag blir ju inte kåt som vanligt folk när jag inte fått lega på länge. Jag blir orolig och sover dåligt och tankar på sex kommer oftare upp i huvudet. MEN det leder inte till att jag djuriskt drar in henne i sovrummet och har sex med henne. 
    Mitt resonemang med dig gör att jag måste analysera mig själv. Det är bra.

    Angående din nya kontakt. Om du gillar att få oralsex kan du ju nån gång kanske be henne hjälpa dig med det. Det är ju bara(?) att blunda och ta emot. Du kanske är som mig, absolut inge kel o smek med samma kön. Pure sex. Eller?Jag klarar fan inte av att kramas med en karl. Det är motbjudande. Haha. Har dock inget problem med hans könsorgan. 

    Lite spretig kommentar men...


    Ja, testa sexiga erotiska filmer tillsammans med din tjej när hon tänder till ordentligt på dig när ni kollar tillsammans.. Mycket bra förslag! Kör även visningar med p-rullar som riktar sig specifikt mot kvinnor för de skiljer sig i upplägg i jämförelse med dem som riktar sig mot män. En otrolig inspirationskälla att ösa ur. Väldans trist när din tjej inga initiativ tar alls. Har du talat med henne om att du skulle gilla om hon vore mer initiativrik? Mmm, ofrivillig celibat inverkar negativt på sömnen och samspelet i relationen påverkas. Vad skulle hända om du som du säger djuriskt drog in henne i sovrummet? Skulle hon reflexmässigt avvisa dig (avbryt helt i så fall) eller bli upphetsad av överraskningen? Spännande tanke av dig tycker jag. Skulle vilja en kk med den fantasin

    Om min och lesbiska söta tjejens spirade attraktion och lilla flirt... en dragning till varandra finns som är ny för mig med tjej. Där hon är den erfarna på 29. Attraktionen är generell :) och inget som begränsas till kön som du beskriver din tändning med en karl. I alla omständigheter älskar jag kyssar, närhet hud mot hud, romantik och finess när sexet utvidgas till en kärlekshandling. 
    Utveckling av vaniljsex när man lärt känna varandra och hunnit snacka om bådas preferenser i förlängningen. Hur gör du med killarna där? Har du någon tanke om varför du inte klarar att vara ömsint med en man?  

         

     
  • Anonym (Sussi­)
    Sat 8 Jan 2022 01:02
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-07 22:47:51 följande:

    Film ja. Kanske jag föreslår att vi ska kopiera det de gör på P-rullen? Ialla fall vet jag EN sak. Hon vill bli rakad, dvs, ansad. Det fixar jag. Hon får lägga sig på rygg, på sängen med benen utanför och så sätter jag mig på en pall mellan hennes knän och fixar till bikinilinjen! Använder intim-olja sen. Sen brukar jag smaka....det gillar hon.   Har en rabbit som hjälper till också. Kanske en butplug åker in också.


    Hennes avsaknad av initiativförmåga beror på hennes uppväxt och kultur tror jag. Det genomsyrar hela henne. Mannen leder. Det låter konstigt men så är det. Jag är ovan eftersom jag tidigare blev ledd (i annat förhållande). Nu är det ombytta roller. Jag hade önskat jag fått avlastning faktiskt. Det är ganska bekvämt att "lyda". Eftersom jag är lyhörd så är det ibland svårt för mig att styra för jag vill verkligen hon ska gilla det jag föreslår. Så vi tränar i kommunikation. 
    En till idé. Jag föreslog att vi skulle lägga 5 lappar var i en kruka med sexuella fantasier att genomföra. Sen drar man en på ex.vis lördag morgon. Sen ska det genomföras på kvällen.  Då kan man förbereda sig före. Kan bli kul. Det gick hon med på. 


    Jag förstår om en människa(du) gillar smek och vara nära. Skulle du kunna ta några glas vin tillsammans med henne och testa? Kanske du gillar det? Sex oavsett sort ska ju vara kul och inget tvunget eller obehagligt. 


    Smek och närhet gillar jag också - med en kvinna. Med en man är det omöjligt. Avsmak. Det är bara kuken jag är intresserad av. Han kan helst försvinna men lämna kvar organet. Haha. Men visst är det skumt? Varför är det så? Vissa är ju fotfetischer. Är jag en kukfetisch? Jag tror jag har hans kuk som ett onanihjälpmedel. 


    Varför inte? Om din tjej är med på noterna kan ni alltid testa kopiera vad som pågår på P-rullen... Ja men här har ni en sak på gång som fungerar perfekt för er. ;) Skötsel av klittan. När hon gillar din rakning som samtidigt blir ert förspel till mer? Butplug låter som en förberedelse till analsex ju?
    Personligen tycker jag om att styla klittan när jag vill frisyren blir en överraskning för min partner,,,

    Super att ni tränar i kommunikation och du verkar ha massor av goda idéer till hur få igång sexlivet med de 5 lapparna i en kruka fylld med sexuella fantasier. Kanske nåt att anamma?  Så kanske har ni inte alltför långt kvar till det optimala samspelet. Sånär som till att du vill fler initiativ från hennes sida och en ökad sexfrekvens. Möjligen så att ditt behov och din önskan till bi6 minskar eller avtar helt. Är förhållandet öppet by the way och okej med bi?

    Nja, här gäller inget öppet så jag lägger nog oskyldiga flirten med attraktiva tjejen på hyllan men det blev ett väldigt trevligt möte med överraskning.

    Svårt att svara på utifrån bakgrundsinfon i tråden varför du gör åtskillnad mellan sex och närhet i ditt förhållande till kvinnor och män. Kanske är du inne på rätt spår när du gissar på en kukfetischism? Kuk som onanihjälpmedel? 

      
  • Anonym (Sussi­)
    Sat 8 Jan 2022 20:14
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-08 11:01:18 följande:

    Nej. Vårt förhållande är rel. nytt och inte öppet. Det har bara fortsatt av bara farten och det är inte rätt av mig att fortsätta. Min dåliga ursäkt är att det är så privat så det rör ingen annan (hur jag onanerar). Men jag inser att det inte är rätt. Därför ska det upphöra. Ok, jag kan "tänka" men inte utföra. Jag vet ju att tankar och utförande kommer när jag inte fått tömma på länge. Lösningen är enkel. Ligg mer eller dra en handtrall. Det sistnämnda är ok också ibland  eftersom det inte kräver nåt i gengäld. Jag behöver inte engagera mig. Efteråt vill jag verkligen INTE ha nå bi6. Usch. 

    Att jag stoppar in en butplug på henne är mer att det är lite syndigt. Det går hon igång på. Det verkar som att hennes orgasmer blir starkare när den sitter där. 
    Har testat en gång med analsex på henne samtidigt som rabbiten användes i vaginan. Det var en höjdare för henne. Jag älskar när jag får henne kvidande och stönande. När jag ser och hör henne så får jag en tillfredsställelse också. Jag behöver inte tömma för jag får en mental orgasm. Förstår du?

    Tråden handlar om analsex. Har du testat analsex? Har du tagit emot nåt baktill?
    Viktigt med butplug före...

    Att jag ser bi6 (kuken) som en onani är kanske inte rätt men det ger mig en sex-energi. Det är så syndigt och det är som jag är med i en p-rulle och jag kan känna en känsla av kåthet. Den känslan kommer inte ofta och den behöver provoceras fram. Det är väl därför jag fortsatt - av bara farten.

    Sussi. Tack för pingpongandet. All respekt.


    Jaha. Din partner hanterar inte din mer djuriska sexualitet som du beskriver den och önskar inga "äventyr", mer vaniljsex. Där verkar ni inte helt kompatibla. Är  matchningen den bästa om öppenhet om onanipreferens med killar fattas och inte går att samtala öppet om? En dialog behöver till oavsett om ni bestämmer er för öppet. Onani med andra oavsett kön en privat session under pågående förhållande? Din kvinna behöver uppgraderas om hur din tändning ser ut "på riktigt" tillsammans med killarna för då kan hon ta ställning och steppa upp sexuellt tillsammans med dig om hon vill. När hon vet mer om vad du går igång på. Kanske vill hon testa analt med strapon på dig om du gillar?

    Nja mentala orgasmen får du förklara närmre om du vill. Menar du att du sätter dina behov åt sidan med henne, vill du inte ejakulera då? Isf ökar inte behovet av bi6 möten med utlösning och analt där?

    Lite komiskt med snacket när jag är en novis på tvåan i en analsextråd :) har bara testat ett tillfälle med en oerfaren kille på mitt förslag. jag ville det jättegärna men inte han som föredrar ettan alltså inget fullföljt till min besvikelse.
    Idag fantiserar jag om testa strapon men kanske nytt analt försök med någon som gillar och har viss erfarenhet. 

    Går det frammana sexuella energin du nämner tillsammans med din tjej om hon blir mer vågad tillsammans med dig tro. Kan ni få till kåtheten du känner i andra sammanhang genom agera mer på känsla som ger dig en känsla av att vara med i en p-film? Eller kan ni signa upp på en privat inspelning någonstans tillsammans och sen kolla på materialet ihop? Borde höja temperaturen :)  
  • Anonym (Sussi­)
    Wed 12 Jan 2022 01:10
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-11 20:56:14 följande:
    Hade velat prata mer...
    Vill prata mer jag oxå..... postar nåt här i morgon!
  • Anonym (Sussi­)
    Thu 13 Jan 2022 11:12
    +1
    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-09 17:51:20 följande:

    Tips:

    Jag kan inte sluta tjata om hur viktigt det är att man helst ensam med vaceline penetrerar sig själv med dildo. Använd en normalstor styv ådrig dildo. Visst kan man börja med en mindre morot med kådis för att första gången öppna upp hålet men sen övergå till enbart dildon.

    Målsättningen med det hela är att du i lung o ro utan smärta vänjer din anal att fysiskt förbli uppspärrad/öppen så att det efter en stund kommer kännas fullt naturligt och bekvämt. Men det andra är att du mentalt, i nerverna blir helt accepterat att ha analen konstant öppen vilket får din hjärna att se dildon som något normalt vilket får dina muskler i hålet att slappna av.

    Metoden är att med vaceline ha dildon i dej minst 1 timme medan du är uppe och gör saker som promenera, städa där du även böjer dej ner på huk. Dildon vill trilla ut men använd en tjejbaddräkt, body eller sätt hängslen i tajta badbyxor som håller den inne men ändå kan glida lite.

    Denna träning är bra att upprepa och är suverän inkörning så att ni slipper allt ev obehag och kan gå till sängen och faktiskt njuta från första stund.

    Det finns inga risker med att bli slapp el få hemorojder!!!!


    Tack så mycket för jättebra råd! 

    Vill verkligen försöka omsätta dem i praktik när mitt första försök till tvåan inte funkade alls. Killen var i och för sig oerfaren precis som jag men framför allt lyckades vi inte när han endast vill ettan eller trean.

    En fråga bara. Hur länge är analen uppspärrad/öppen efter sex? Såg i en P-rulle fortsatt öppen gång efter penetration och läckage därifrån vore mindre trevligt. Vad tror du med erfarenhet?

    /En som planerar inköp av vaselin och dildo för träning Glad

     

     
  • Anonym (Sussi­)
    Fri 14 Jan 2022 16:55
    Anonym (tvåan) skrev 2022-01-12 06:34:51 följande:

    Kör på du. 


    Angående din frågor tidigare. Mental orgasm betyder kort o gott att min lust av avsluta (mig själv) försvinner när jag hör hennes orgasm. Då upphör min lust att fortsätta. Känner inget behov av att fortsätta. När jag utövar bi6 har jag nästa aldrig en egen orgasm. Jag är ute efter utförandet. Inte ute efter att få egen orgasm. Mycket sällan kan jag be en bi6-bekant ge mig oralsex men det är en gång per år...det sker när jag håller på och bli galen. Sen ÄR det superskönt med oralsex oavsett vem som ger.
    Detta beteende hos mig kommer att upphöra. Det har fortsatt av bara farten och dags att avsluta det kapitlet. Det är inget jag är stolt över. Det är en sak att prova, en annan sak att fortsätta. Jag kan inte ha kakan kvar och samtidigt äta upp den.


    Mental orgasm tillräcklig. Välbekant hos mig. Din lust upphör och du känner inget behov av att fortsätta när du hör din tjej komma. Många tjejer vill upprepade orgasmer, och om hon vill mer stimulans vore det inte skönt för er båda med en till och framförallt för dig om du ges chans till egen orgasm? Någon klockning när ni bör vara klara? Vid bi6 får du sällan egen orgasm när du mer med i utförandet. Orgasm en gång per år oralt oavsett vem som ger. Submissive hållning? Har det varit så alltid.
    Nappar på ditt pm förslag! OT här kanske.       
  • Anonym (Sussi­)
    Fri 14 Jan 2022 21:40
    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-09 17:51:20 följande:

    Tips:

    Målsättningen med det hela är att du i lung o ro utan smärta vänjer din anal att fysiskt förbli uppspärrad/öppen så att det efter en stund kommer kännas fullt naturligt och bekvämt. Men det andra är att du mentalt, i nerverna blir helt accepterat att ha analen konstant öppen vilket får din hjärna att se dildon som något normalt vilket får dina muskler i hålet att slappna av.


    Rumppojke och alla!

    Vet nån som testat analsex hur länge efter anal penetration av kuk som analöppningen förblir uppspärrad/öppen?? Såg på en P-rulle en tjej med uppspärrad anal till max som ett enda stort hål till filmen klar efter många andra aktiviteter. När sluter sig analöppningen efter sex?

    Tacksam för svar!
  • Anonym (Sussi­)
    Sat 15 Jan 2022 15:05
    Guldnovan skrev 2022-01-14 21:54:13 följande:
    Har du irrat in dig på sk gaping? Det är längre bort på skalan än "vanligt "analsex. De mest avancerade är troligen helt förstörda i ringmusklerna. Efter vanligt analsex sluter sig anus precis som när du bajsat.

    Det finns till och med kvinnor som provocerar ett framfall både i vagina och anus så allt är på utsidan. Men det är extremt. Stackars kvinnor...de måste ha svårt att leva ett normalt liv.
    Tack för jättebra svar! Ja i P-rullen jag såg var det nog som du säger, tjejen gjort en s k gaping (vad preparationen nu innebär?). Ok. Vid vanligt analsex sluter sig anus som när man gått på toa. Bra att veta nåt om innan :)

    Aj det låter komplicerat med provokation till framfall. Många kvinnor opererar sig för att slippa tillstånden efter ex vis förlossning. 

       
  • Anonym (Sussi­)
    Sat 15 Jan 2022 15:45
    Guldnovan skrev 2022-01-15 15:23:52 följande:
    Jag har själv gjort just det och därför reagerar jag. Än värre är att det finns en industri som får kvinnor att ställa upp på detta.
    Oj då. menar du gaping eller framfall? hur går det till? 
  • Anonym (Sussi­)
    Sat 15 Jan 2022 15:50
    Anonym (Frun vill?) skrev 2022-01-15 15:08:18 följande:

    Är det fler som får massa luft inpumpad så att ni blir jättegasiga ett par timmar efter? Eller bara jag?


    Vet inte riktigt ännu men det kommer :) men vad jag förvisso vet nåt om är att vissa par gör en professionell tarmsköljning innan analt sex. Super hygieniskt. Undrar om en sådan kan få bort gaserna som annars nog skapas av penetration av ändtarmen (biologisk förklaring).

    Nån som vet bättre?

     
  • Anonym (Sussi­)
    Sat 15 Jan 2022 15:52
    +1
    Guldnovan skrev 2022-01-15 15:49:49 följande:
    Du kan skriva till mig om du har frågor.
    Tack så mycket! :) Om jag kommer på nåt mer skriver jag till dig!
  • Anonym (Sussi­)
    Sun 16 Jan 2022 23:53
    -1
    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-16 02:00:10 följande:
    Sköljning av röven har jag glömt nämna och det finns olika nivåer o teknik som blir för lång story.

    Men ju mer ospolad man är desto mer trångt, trögt o friction blir det. Dvs bra för en erfaren som vill att det river likt ett vedträ, men som färsking ska ni så klart spola rent.

    Jag har en egenkonstruerad sagolik makapär, men ni tar bara av duschhandtaget o trycker upp vatten bakvägen. Kräver övning och ni kommer garva några gånger. Börja med att trycka in vatten och nyp ihop och hosta ut det på toa. När det är renare kan ni sitta kvar på badkarskanten. Det är en udda upplevelse men ni inser snart att det är skitenkelt.

    En annan bra regel är att försöka spola sig rejält redan 4 timmar före då det blir ert system mycket renare och sen göra mindre spolning strax före kuksex med brunfobi.

    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-16 01:38:44 följande:
    Nu har du missuppfattat vad jag menar med uppspärrad rövhål. Med egen träning med dildo blir din röv smidig o elastisk som en vig gymnastikflicka. Dvs att den kan utan problem bli van att bli penetrerad men du behåller förmågan lika bra som före att stänga till den som ett nålsöga. På film blir röven öppen bara några sekunder om man lärt sig muskelkontrollen vilket inte är enkelt. Din oerfarna röv kommer direkt stänga o inga problem med läckage alls. De som fått problem är just för att de inte tränat och låtit en åsna tränga in så att skador uppstår.

    Vet inte vad du menar med erfarenhet? Men om du sköter din egen träning som jag sagt och därmed bygger upp din tålighet o erfsrenhet. Då kommer du inte ha några problem el obehag med att låta dej bli knullad av oerfarna killar.

    För att förtydliga är det så att min dildoträning behöver du bara göra 4x1timme plus lite lek. Därefter kommer du märka att dildon glider in i dej väldigt mycket lättare just för att ditt hål lärt sig bli penetrerad o hållas öppen. Dvs det är inte så att du i smyg måste öppna dej med dildon före kuksex. Nä ditt hål kan ta kuk direkt efter att lärt sig fyllas.

    Dildon på bilden är den oslagbart bästa, skönaste som finns för baklek.

    Tackar så mycket för din utförliga och bra info.

    Råden kommer säkert väl till nytta för nyfikna och intresserade noviser och mer erfarna! :)
  • Anonym (Sussi­)
    Mon 17 Jan 2022 00:02
    Guldnovan skrev 2022-01-16 18:39:12 följande:
    Fascinerande att läsa ditt inlägg. Din insikt är verkligen komplett och du vet till och med storleken på en främlings kuk.

    Nu vet jag att han inte är stor nog och att vi inte har skönt tillsammans. Jag hade ingen aning faktiskt Hur är det mina två tidigare män, var deras storlek ok? Hade vi skönt? Jag är så tacksam över att du berikade tråden med din visdom.
    Oj missade följande inlägg i tråden... Vad somliga utger sig för att veta nåt om andras privata förhållanden. Sierskor? Ha, ha, ha. Har sett typ samma i andra trådar. Jobbigt.
  • Anonym (Sussi­)
    Mon 17 Jan 2022 09:02
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-17 07:15:05 följande:
    Pratar du om fisting analt och vaginalt, det verkar vara som med analsex vissa gillar det och andra inte, undersökningen visade hur många som har testat analsex, men hur många är det som egentligen gillar det, kan ni kvinnor svara hur många av er gillar verkligen eller inte analsex samt fisting tänker då främst vaginalt fisting?
    Vill testa analsex men inte fisting när jag inte fött barn vaginalt tror jag det blir svårare alltför tight tror jag. Blir man inte ut tänjd förresten av fisting? Nån som vet kanske.
  • Anonym (Sussi­)
    Sun 20 Feb 2022 23:41
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-13 06:54:54 följande:
    Nej det har jag inte heller sagt utan det är ju 2 olika saker, det jag menar är att när man har sex man tänder om kvinnan kissar fast sen jag känner till vad fontänorgasmer är så är det kanske det som man tänder på egentligen, när det gäller oralsex så tycker jag om det nu och är öppen för det nuförtiden men analsex förstår jag njutningen men tycker fortfarande att det är äckligt, det konstiga är att man kan gilla tanken på något men samtidigt bli äcklad av det, är det någon annan som känner så eller har känt det förut?
    Vissa kan anse kärlekens konst som primitiv och alltför djurisk på en nivå som inte tilltalar dem överhuvudtaget mer än på tankeplanet. Så ja det förekommer.

    I ditt fall ingen extrem inställning när du verkar experimentera dig fram i praktiken.  
Svar på tråden Analsex?