Nätdejting, distans
Fick matchning med en tjej, som skrev till mig.
Men hon bor långt bort.
Skriver ni till folk som bor långt bort?
Det gör inte jag.
Jag förstår inte grejen?
Men hon bor långt bort.
Det gör inte jag.
Jag förstår inte grejen?
Men hon bor långt bort.
Det gör inte jag.
Jag förstår inte grejen?
Men hon bor långt bort.
Det gör inte jag.
Jag förstår inte grejen?
Har aldrig nätdejtat så jag vet inte om det skiljer. Men när jag träffade min partner så bodde han närmare 50 mil bort. Det blir ju en annan typ av dejtande och ett större engagemang från början för att det ska vara värt det. Men det kanske är skillnad när man inte träffats någon gång.
Har aldrig nätdejtat så jag vet inte om det skiljer. Men när jag träffade min partner så bodde han närmare 50 mil bort. Det blir ju en annan typ av dejtande och ett större engagemang från början för att det ska vara värt det. Men det kanske är skillnad när man inte träffats någon gång.
Ja, det skulle jag nog.
Jag brukar inte swipa höger på killar som bor långt bort. Ibland har de inte skrivit var de bor, men befinner sig tillfälligt i närområdet, så då kan man råka matcha ändå, men då brukar jag inte skriva.
Jag vill träffa någon som jag kan umgås med även på vardagkvällar osv, så jag vill inte dejta någon långt bort.
Verkligen stor skillnad.
Om man har nätdejtat så vet man vad liten chans det är att det klickar när man väl träffas. Och har man gjort det tidigare, åkt långt för dejter, sen upptäckte man att det inte fanns nåt där, så har man ingen större lust för att göra sånt igen.