Nätdejting, distans
Fick matchning med en tjej, som skrev till mig.
Men hon bor långt bort.
Skriver ni till folk som bor långt bort?
Det gör inte jag.
Jag förstår inte grejen?
Fick matchning med en tjej, som skrev till mig.
Men hon bor långt bort.
Skriver ni till folk som bor långt bort?
Det gör inte jag.
Jag förstår inte grejen?
Vad är det för grej du inte förstår?
Träffade min man 2008 på nätet. Vi bodde då i olika länder, men tyckte båda att den andra verkade intressant så vi började chatta, vilket ledde till att han drygt en månad senare kom och hälsade på och vi gifte oss ett år senare.
Du gör ju förstås som du vill. Om din inkorg är full av toppenkandidater i ditt närområde är det ju bara att välja någon av dem.
Träffade min man 2008 på nätet. Vi bodde då i olika länder, men tyckte båda att den andra verkade intressant så vi började chatta, vilket ledde till att han drygt en månad senare kom och hälsade på och vi gifte oss ett år senare.
Du gör ju förstås som du vill. Om din inkorg är full av toppenkandidater i ditt närområde är det ju bara att välja någon av dem.
Flyttade dryga 30 mil till min kärlek. Vi fick barn och gifte oss. Sen sprack det tyvärr.
Så nu blev man fast i hennes ort pga av barnen.
Har haft lite dejter men det är fruktansvärt svårt ju äldre man blir att det ska klaffa tycker jag.. 8 mil är min gräns. Man kan inte begära att man ska finna nån så nära. Då får man leta i evigheter känns det som.
Det hade inte funkat i Stockholm. Bor du söder eller norr om city? Haha
Nej men det finns ju ingen som kräver att du ska dejta bredare så så länge det funkar för dig.
Jag begränsade mig till de två närmsta lite större städerna, samt småställen som låg lika nära, när jag nätdejtande. Det gav lite mindre än en timmes resa som längst. Ville kunna träffa den jag ev skulle dejta ofta om det skulle bli nått, en sväng efter jobbet och så.
Hittade ?min prins? mindre än en mil hemifrån till slut :)
Varför skulle det inte funka i Stockholm menar du? Där lär väl finnas fler närdetjare inom 30 min avstånd än i en småstad med mer än 30 min till närmsta lite större stad?
Jag begränsade mig till de två närmsta lite större städerna, samt småställen som låg lika nära, när jag nätdejtande. Det gav lite mindre än en timmes resa som längst. Ville kunna träffa den jag ev skulle dejta ofta om det skulle bli nått, en sväng efter jobbet och så.
Hittade ?min prins? mindre än en mil hemifrån till slut :)