Inlägg från: Jagerika |Visa alla inlägg
  • Jagerika

BF mars 2021

BF 2 mars här också! Plussade midsommarafton på ÄL+9 men eftersom jag genomgått ivf så säger jag att det var Ruvardag 5 för mig <3 försökt få barn i 2,5 år så det är helt otroligt att jag fått mitt första plus någonsin nu <3 är idag i v5 ( 4+5)!

• Jagerika
    Mallanino skrev 2020-06-29 12:34:53 följande:

Man kan ju tro att det va jag som skrev detta :D<3 vi har försökt i 2,5 år och detta är med mitt första plus någonsin :D Vi har med gjort IVF och jag satte in ett tredagars så pussade på RD8 (på midsommarafton) BF 2/3 <3 Grattis till oss <3

Men gud vad sjukt att vi är så lika!! :D jag hade en femdagars blastocyst men annars verkar allt stämma :) har du fått några symtom än? Jag har mega ont i brösten och blivit illamående två gånger, förts på bim och andra för typ 20 minuter sen! Haha
  • Jagerika
    Mallanino skrev 2020-06-29 15:52:53 följande:

Ja eller hur :D jag har svullna ömma bröst (fick köpa större BH redan -.-) illamående varje dag men går över när jag äter :) sen blir jag andfådd för inget xD gått upp en storlek i kläder med :O inget passar längre!! Så ja lite symptomer har jag haha xD

Idag har jag mått skit dåligt verkligen!! Jösses, hur ska detta sluta? XD jag är gärna med i Facebook gruppen om jag får! :D <3
  • Jagerika

Våran bebis levde inte idag på VUL.. fick tabletter som ska stöta ut fostret. Fy fan vad livet är orättvist. Skulle vara i v11 idag men den hade avstannat i v5-6.. :(

Svar på tråden BF mars 2021