Inlägg från: mzl93 |Visa alla inlägg
  • mzl93

BF mars 2021

Jag har nyss plussat. Helt chockad. Men hej hej på er, nu börjar resten av mitt liv hehe. Hur förbereder man sig nu då liksom?

• mzl93

Trodde verkligen att jag skulle glädjas åt ett plus men jag är livrädd för missfall.Tänker på det ständigt,stoppar ner fingret i trosornahela tiden för att kolla om det är blod.Sambon äröverlycklig men jag har svårt att vara glad.Tänker att det är osannolikt att vi ens når vecka tolv.jag kan inte vara glad,kan verkligen inte.Nån annan som tampas med dessa känslor?

• mzl93
    MirjamAlexandra skrev 2020-07-19 21:12:45 följande:

Hej!

Jag plussade för ca 1v sedan. En oplanerad graviditet som vi valt att behålla. Har 2 barn sedan tidigare.

Är gärna med i en Facebook-grupp. Tycker det är svårt att hänga med på Familjeliv :) Är den helt hemlig så ingen ser att jag är med? Är enbart i v.6 och vi vill vänta så länge det är möjligt innan ngt outas :)

Jag skulle också vilja vara med men undrar samma sak, om den är hemlig?
  • mzl93
    Staus skrev 2020-07-20 08:44:25 följande:

Jag gör det... efter MA förra gången så kan jag inte riktigt slappna av. Orolig för symtomer som försvinner och allt annat. Nu förstår jag varför det inte är svårt att bli gravid fysiskt igen utan psykiskt.

Visst är det tråkigt, jag vill liksom vara lika glad och sprudlande som sambon men jag tänker hela tiden att jag inte ska ropa hej än
Svar på tråden BF mars 2021