Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Mail från datingsiter

Kan man få massa skräppost från olika datingsiter utan att över huvudtaget varit in på en datingsite? Jag själv får aldrig någonsin såna skräpmail. Min man däremot får säker 20 om dagen, plus en del från porrsidor. (Vilket jag inte heller får trots att jag kollar porr då och då med mobilen)

Så är det nån här som får mail från datingsidor utan att ha gått in på någon sådan.

Och nej, jag har inte varit ?jobbig fru? och snokat utan jag har sett det när han kollat sin mail bredvid mig. Frågade då lite skämtsamt om det och fick inget tydligt svar mer än att det var skräppost.

• Svar på tråden Mail från datingsiter
  • Anonym (TS)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-06-20 17:51:03 följande:

Jag får sådana mail hela tiden fast jag aldrig ens varit in på sådana sidor. Många av de hamnar direkt i skräppost (automatiskt) medan andra hamnar i min inkorg.

Okej, antar att det är olika maildomäner som får olika mycket skräppost då. I min skräppost hamnar mail från olika e-handelssidor där jag handlat tidigare. Men inget mail från nån sida jag inte varit inne på. Tack för ditt svar!
  • Anonym (TS)

Tack för era svar. Det känns skönt att höra. Och så skönt att slippa att anklaga honom för nåt han inte gjort när det bara berodde på min oro. Tack!

• Anonym (TS)
    Anonym (Kakor) skrev 2020-06-21 13:04:51 följande:

Jag som kille får massa spam om

"träffa mogna kvinnor nära dig".

"Pensiförstorar-krämer"

"Tillfälligt sex på orten" mfl

Har då inte surfat på några otrohetssidor 

Grattis in i skräpreklamens värld.

Detta är mer i form av ?Du har X antal kvinnor som väntar på dig? Eller mail från olika namn. Vissa uppenbart fejk, andra inte lika uppenbart. ?Hej snygging! Jag gillade din bild online? Just den frasen har jag dock googlat på och fått fram att det är spam.
Svar på tråden Mail från datingsiter