-
Jag vill inte se halva rövar och stringtrosor, oavsett kroppsform.Anonym (Äcklad) skrev 2020-06-21 11:12:24 följande:Hur stor del av befolkningen delar denna fetisch? Vi andra betackar oss från att behöva se detta när vi sitter och äter. -
Är det någon som tvingar dig att glo på det dallrande fläsket? Skulle du inte kunna titta åt ett annat håll eller vända på dig så du sitter med ryggen åt?Anonym (Äcklad) skrev 2020-06-21 12:04:40 följande:Jag är man och är helt ointresserad av kläder. Jag vill bara slippa se dallrande fläsk när jag äter
Eller menar du att feta människor inte ska få vistas på restauranger? -
Håller med dig om att det ser äckligt ut, men det hade sett äckligt ut på en normalviktig människa också.Anonym (Äcklad) skrev 2020-06-21 12:20:50 följande:Det är olagligt att blotta sig och det borde även gälla kvinnorna på bilden.
Och du måste inte se på dem. -
Tror jag vet vem du menar. Och det finns fler... t ex en av de största bloggerskorna som förespråkar fett, hår lite överallt och klänningar på sina söner.Anonym ("Normal") skrev 2020-06-21 12:37:44 följande:Du har helt fel.
Att vara överviktig och kraftigt överviktig har blivit normaliserat de senaste åren.
Nu finns en extra stor kvinna (känd) på instagram som människor hyllar till skyarna för hennes övervikt.
Personligen tycker jag det är sjukt att uppmana och uppskatta kraftig övervikt. -
Fast att visa "rövspringan" är jävligt äckligt.mammabitch skrev 2020-06-21 12:51:05 följande:Jaha ni, det är bara för er att inskaffa ett par skygglappar så slipper ni se sånt ni inte gillar - eller ännu bättre håll er hemma!
Det är nämligen inte olagligt att ha dålig smak offentligt vare sig det gäller att visa rövspringan i för små brallor , ha en ful frisyr eller bära nikab så det enda ni kan göra är att bitcha på FL....
I det fallet är det rövvisaren som bör stanna hemma, alternativt klä sig bättre.
Oavsett kroppsstorlek. -
Vad tycker du om feta unga män?Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 16:16:34 följande:Feta unga kvinnor anser att det är en rättighet att vanka runt som en gödgris på stan i minimala kläder.
-
Det undrar jag också.Ignoramus skrev 2020-06-21 16:52:51 följande:Så du gör en skillnad på feta män och kvinnor? Varför?
-
Vem är du att bestämma vem som får ifrågasätta vad i en tråd som inte är din?Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 17:00:31 följande:Det är just det som är normalisering av fetma.
Du kan starta en tråd om normalisering av kriminalitet.
-
Ok, men du... ha det så trevligt när du kommenterar din egen tråd med ett annat namn.Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 17:21:43 följande:Det är mycket riktigt min tråd :)
Med ens känns tråden helt meningslös.
Lycka till med livet iallafall. -
Såklart, och det vet du ju som talar av egen erfarenhet.Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 18:18:14 följande:Värst av allt är nog lidandet att vara fånge i sin egen kropp.
Tror du inte att det är genomskinligt?
Börja med att utesluta godis och läsk, och börja gå kortare promenader som du utökar vartefter.
Lycka till! -
Jo det kan man ju säga som anonym på fl.Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 18:35:33 följande:Är 190 cm och väger 94 kg men tack för omtanken.
-
Får väl säga detsamma.Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 18:40:10 följande:Ärligt talat skulle jag inte bry mig om du föll död ner om 5 min. På vilket sätt påverkar det mig? -
Hoppas någon snart väcker dig vännen.Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 18:50:06 följande:Fråga vilken psykolog som helst. Kvinnor vill ha långa, starka (självsäkra) män gärna med humor. Helst skall hon se liten och nätt ut i hans sällskap.
Ingen kvinna vill se ut som Selma och Lilla Fridolf.
-
Godnatt på dig knubbis.Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 19:01:34 följande:Gammal unken härskarteknik biter inte på mig.Bättre kan du.
Bättre lycka nästa trådstart. -
Godnatt på dig knubbis.Anonym (Självkritik är svårt för kvinnor) skrev 2020-06-21 19:01:34 följande:Gammal unken härskarteknik biter inte på mig.Bättre kan du.
Bättre lycka nästa trådstart. -
Nja, du får nog ändra till 50+, i stort sett alla män i 40-årsåldern som jag känner eller är bekant med är fortfarande tajta och fina i kroppen.Anonym (D) skrev 2020-06-22 19:53:12 följande:Vet du hur få 40+ män som inte har den klassiska ölmagen? Vad är deras ursäkt för att inte hålla sina kroppar i trim anser du?