Normalisering av fetma
Vem är du att bestämma vem som får ifrågasätta vad i en tråd som inte är din?
Vem är du att bestämma vem som får ifrågasätta vad i en tråd som inte är din?
Ensamma män skall anpassa sig efter hur kvinnor kräver att de skall vara för att duga men kvinnor duger som de är?
Tråkigt nog för kvinnor kan män inte alltid gå till mötes och göra något åt sin längd eller penisstorlek. Både kvinnor och män kan dock ta ansvar för sin vikt.
I brist på annat.
Vore inte forumet styrt av en radikalfeministisk junta hade jag inte behövt nyttja de kryphål som finns i den usla mjukvaran bara kvinnor orkar med. På Flashback hade medlemmarna flytt sidan om den var lika usel. Men kvinnorna på FL sitter snällt kvar på pinnen.
Jag ser mig som räven i hönshuset ;)
?Bara kvinnor orkar med?
Din energi när det kommer till det här forumet verkar ju vara i det närmaste outtröttlig.
Jag ser dig som den huvudlösa hönan i garaget. Mycket spring i benen, ingen tankeverksamhet kvar.
Vad har du tillfört tråden? Inte ett skit precis som alla andra fega kärringar på forumet.
Fet, kort och tråkig precis som övriga kvinnor .
Då tar du med dig din egen nya tes om att kvinnor tar oattraktiva män "i brist på annat" till dina övriga trådar som hävdar motsatsen. Så kan du uppgradera till att nu även argumentera emot dig själv med olika nick och inte bara jamsa med.
Frågan är ju varför du motsäger dig själv(?) Dina konspirationsteorier tycker jag är rätt ointressanta i jämförelse.
Självklart är det ett misslyckande för en kvinna att tvingas välja en man som inte lever upp till hennes krav. Nu räcker dock inte de attraktiva männen så då får kvinnan nöja sig med andrasorteringen tills en attraktiv man blir ledig.
Är det bara du som har missat att kvinnors tre vanligaste krav eller möjligen önskemål är 1. lång 2. humor 3. självförtroende
Kvinnor väljer p ga sin biologi fortfarande samma eller bättre vad gäller PMS (Pengar Makt Status) vilket håller på att bli ett problem för både kvinnorna som fortfarande drivs av sin biologi och männen som inte uppfyller kraven på PMS.
fof.se/tidning/2018/8/artikel/farre-man-blir-pappor
Frågan är om kvinnorna kommer kunna övervinna sin biologi eller hellre sitter själva och klappar katten?
Skillnaden är att kvinnor väljer lika eller bättre PMS (Pengar Makt Status).
Män väljer över hela skalan. Men styrs av kvinnors sätt att välja.
Det finns givetvis undantag.