Inlägg från: Anonym (Läderfiffin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Läderfiffin)

Normalisering av fetma

Ignoramus skrev 2020-06-21 19:26:17 följande:

?Bara kvinnor orkar med?

Din energi när det kommer till det här forumet verkar ju vara i det närmaste outtröttlig.

Jag ser dig som den huvudlösa hönan i garaget. Mycket spring i benen, ingen tankeverksamhet kvar.

Detsamma. Du försitter ingen chans att ge män en känga. Kvinnor låter du bli
    för med en fitta mellan benen kan man inte ha fel.
  • Anonym (Läderfiffin)
    Dessanheterjag skrev 2020-06-21 19:28:28 följande:

Kom ner från dina höga hästar! Jag väger 20 kg för mycket men friare dräller det av, vilken man vill ha en kvinnans ta i! Övervikt är inte lika med dålig stil och smak det finns det gott om den varan även som smala, smaklösa kvinnor som fläckar ut allt för allmän beskådan nu i sommartider!

Tyvärr kommer kvinnor undan med att vara smällfeta. Ge det här 20 år så kommer 95% av alla kvinnor ha ett BMI på 45.
  • Anonym (Läderfiffin)
    Ignoramus skrev 2020-06-21 19:26:17 följande:

?Bara kvinnor orkar med?

Din energi när det kommer till det här forumet verkar ju vara i det närmaste outtröttlig.

Jag ser dig som den huvudlösa hönan i garaget. Mycket spring i benen, ingen tankeverksamhet kvar.

Inte mycket matnyttigt som kommer i ditt kackel. Inga egna tankekedjor utan bara en massa ifrågasättanden. Kvinnligt och fegt. Du kör hårt med underdogkortet som kort, tjock och ful kvinna men det gör dig inte unik utan snarare en i mängden.
  • Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 19:28:37 följande:
    Hahaha

Vad har du tillfört tråden? Inte ett skit precis som alla andra fega kärringar på forumet.

Fet, kort och tråkig precis som övriga kvinnor . 

• Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (H) skrev 2020-06-21 19:39:15 följande:

Håller helt med dig TS! Hörde att barnkläderna är större idag än för 20 år sedan. Galet!! Och t.ex H&M har en klädkollektion för feta barn. Så sorgligt.

Självklart vill alla feta kärringar normalisera 20 kg övervikt så slipper de ta tag i problemet.

Jag anser att det som pågår är barnmisshandel på nationell nivå.

• Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 19:40:04 följande:
    Haha, u wish! Du klarade ju inte ens att svara på frågan.
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 19:13:39 följande:

Då tar du med dig din egen nya tes om att kvinnor tar oattraktiva män "i brist på annat" till dina övriga trådar som hävdar motsatsen. Så kan du uppgradera till att nu även argumentera emot dig själv med olika nick och inte bara jamsa med.

Du klarade bara av att formulera EN fråga. 
  • Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 19:40:04 följande:
    Haha, u wish! Du klarade ju inte ens att svara på frågan.
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 19:13:39 följande:

Då tar du med dig din egen nya tes om att kvinnor tar oattraktiva män "i brist på annat" till dina övriga trådar som hävdar motsatsen. Så kan du uppgradera till att nu även argumentera emot dig själv med olika nick och inte bara jamsa med.

Självklart är det ett misslyckande för en kvinna att tvingas välja en man som inte lever upp till hennes krav. Nu räcker dock inte de attraktiva männen så då får kvinnan nöja sig med andrasorteringen tills en attraktiv man blir ledig.
  • Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (!) skrev 2020-06-21 19:49:03 följande:

Jag håller med om att fetma håller på att normaliseras och försvaras. Fler män är överviktiga än kvinnor men jag har aldrig stött på en man som ska försvara sin fetma med näbbar och klor. Jag har aldrig hört en man förneka hälsoriskerna som kommer med fetma. 

Jag är själv kvinna och har problem att hålla vikten på en bra nivå pga ett läkemedel som jag måste ta. Läkemedlet ger mig en aptit och ett sug som är otroligt svår att hantera. Men hur det än är så är jag överviktig för att jag äter mer än jag gör av med. Jag vet att det inte är det bästa för min kropp att ha 15kg för mycket fett på kroppen. Jag har inget behov av att inbilla mig eller andra att det är hälsosamt eller särskilt attraktivt. 

Folk får vara hur feta de vill, man jag klarar inte av att lyssna på feta kvinnor som inbillar sig att fetma inte påverkar hälsan negativt. För mig låter det lika korkat som att en rökare skulle påstå att rökning inte påverkar hälsan negativt. 

All heder och respekt åt dig! Starkt att erkänna att du har ett problem. De flesta här beter sig som alkoholister. De har iiiinget problem!
  • Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (Stor) skrev 2020-06-21 19:54:32 följande:
    Är det inte väldigt ytligt att välja en man bara efter utseende. Finns så mycket annat som är betydligt viktigare. Ytlig skönhet försvinner med tiden andra egenskaper finns kvar resten av livet.
    Vad har PMS (pengar, makt, status) med utseende att göra?
  • Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 20:01:52 följande:
    Du klarar ju fortfarande inte av att reda ut din egen motsägelse. Det vimlar av korta män med små till halvkorta penisar. Forumen är fulla av dem och deras oro OCH deras kvinnor. Alltså ligger de, trots att du påstår att för en kort man med liten penis är det ensamheten eller repet, för att kvinnor redan vid åsynen av en man under 1,80 utan tjock plånbok väljer bort dem. Du brukar ju hävda att de flesta män hellre tar vilken fitta som helst än ingen fitta. Nu hävdar du plötsligt att även kvinnor tar korta penisar "i brist på annat", fast de nyss var så selektiva att "kort man och liten penis" blir utan.

Är det bara du som har missat att kvinnors tre vanligaste krav eller möjligen önskemål är 1. lång 2. humor 3. självförtroende

Kvinnor väljer p ga sin biologi fortfarande samma eller bättre vad gäller PMS (Pengar Makt Status) vilket håller på att bli ett problem för både kvinnorna som fortfarande drivs av sin biologi och männen som inte uppfyller kraven på PMS.

https://fof.se/tidning/2018/8/artikel/farre-man-blir-pappor 

Frågan är om kvinnorna kommer kunna övervinna sin biologi eller hellre sitter själva och klappar katten?

• Anonym (Läderfiffin)
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 20:13:06 följande:
    Jag har inte missat någonting alls, tro inte att det är så enkelt att blanda bort korten när du inte lyckas hålla din linje. Jag undrar helt enkelt varför du motsäger dig själv: Du hävdar att kvinnor tar det de inte vill ha, i brist på annat. I andra trådar hävdar du motsatsen, dvs att män gör det men inte kvinnor, därför blir män utan.

Skillnaden är att kvinnor väljer lika eller bättre PMS (Pengar Makt Status).

Män väljer över hela skalan. Men styrs av kvinnors sätt att välja.

Det finns givetvis undantag. 

Svar på tråden Normalisering av fetma