Inlägg från: Anonym (Alternativ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alternativ)

Normalisering av fetma

Ignoramus skrev 2020-06-21 19:53:43 följande:

En fråga: skjuter du dig själv medvetet i foten eller siktar du bara historiskt dåligt? Jag påpekar mina negativa attribut i inceltrådar ja, för att demonstrera att kvinnor också kan bli totalt ignorerade av det andra könet. Ändå säger du att jag är en i mängden; ergo finns det hur många kvinnor som helst som är i incelmännens sits. Ändå gnäller vi inte. Ändå prioriterar vi annat här i livet än att vinna männens uppskattning.

Nu har ju du en sambo. Är han synskadad?

Ungkarlsgänget jag umgås med ibland klagar aldrig. De inser att de inte kan få de kvinnor de vill ha och gör nåt kul tillsammans istället.

• Anonym (Alternativ)
    Anonym (Läderfiffin) skrev 2020-06-21 20:25:41 följande:

Skillnaden är att kvinnor väljer lika eller bättre PMS (Pengar Makt Status).

Män väljer över hela skalan. Men styrs av kvinnors sätt att välja.

Det finns givetvis undantag. 

*Män
  • Anonym (Alternativ)
    Anonym (Ditt ansvar tjockis) skrev 2020-06-21 21:04:05 följande:
    Inte accepterat. Det är slött. Deras egna fel.. Tjockisar får skylla sig själva. Därför jag som kille tappar vikt och tränar nu. Det är mitt ansvar. Det är lika mycket deras ansvar. Jag tänker att folk är slöa med mobil. Förr sprang man varje dag och åt mindre.. Ut och rör på fläsket tjockis. Inga ursäkter. ;) ??
    Bra jobbat!
  • Anonym (Alternativ)
    Anonym (Kort kotte) skrev 2020-06-21 21:04:16 följande:
    Jaha, du har alltså förkastat din nya tes nu. Det gick snabbt. Men varsågod att jag hjälpte dig.
    Duktig flicka.
Svar på tråden Normalisering av fetma