• Anonym (.)

    Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.

    Hej!

    Jag vet inte hur jag skall räkna grovstorleken. Om någon vet, så blir jag tacksam.

    Min kuks längd är 10 cm och jag är nervös över att den skall vara för liten. Ja, jag har hört det här om: ''Det beror på hur han använder den''. Men jag tänker att någon storlek gör skillnad, på antingen bra njutning eller värdelös.

    Jag skulle vilja påstå att min grovstorlek är väl OK. Den är inte för smal, men samtidigt vet jag egentligen inte och jag är nervös.

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.
  • Anonym (eee)
    Anonym (.) skrev 2020-06-21 15:18:27 följande:

    Hej!

    Jag vet inte hur jag skall räkna grovstorleken. Om någon vet, så blir jag tacksam.

    Min kuks längd är 10 cm och jag är nervös över att den skall vara för liten. Ja, jag har hört det här om: ''Det beror på hur han använder den''. Men jag tänker att någon storlek gör skillnad, på antingen bra njutning eller värdelös.

    Jag skulle vilja påstå att min grovstorlek är väl OK. Den är inte för smal, men samtidigt vet jag egentligen inte och jag är nervös.

    Tack för svar!


    Men hur kan du tro detta är viktigt? Mät om du tycker det är kul för egen del, men vad ska du med kunskapen till?

    Var en gång med om en kille som i förväg informerade mig om måtten (vi chattade), men liksom, det sa mig inget. Det hjälper inte för mig att veta att det var X och Y i mått. Det är vad som sker när man är nakna tillsammans och om det finns nån feeling mellan oss, som påverkar hur upplevelsen blir.

    Och också detta: Om du nu mäter och kommer fram till ett visst antal cm - vad om du tycker det är litet då (i din hjärna) - hjälpte det dig att ha mätt? 
  • Anonym (.)
    Anonym (h) skrev 2020-06-21 15:21:54 följande:

    Du ska mäta när den är eregerad.


    Du menar stånd? Jo, jag mätte när jag hade stånd.
    Anonym (eee) skrev 2020-06-21 15:39:47 följande:
    Men hur kan du tro detta är viktigt? Mät om du tycker det är kul för egen del, men vad ska du med kunskapen till?

    Var en gång med om en kille som i förväg informerade mig om måtten (vi chattade), men liksom, det sa mig inget. Det hjälper inte för mig att veta att det var X och Y i mått. Det är vad som sker när man är nakna tillsammans och om det finns nån feeling mellan oss, som påverkar hur upplevelsen blir.

    Och också detta: Om du nu mäter och kommer fram till ett visst antal cm - vad om du tycker det är litet då (i din hjärna) - hjälpte det dig att ha mätt? 

    Med min kunskap så skapade jag denna tråd här för att få bekräftelse om full vuxna kvinnor skulle tycka det var för lite.

    Det där med ''Beror på hur man använder den'' kan jag gå med på. Men ändå bör det väl finnas någon gräns över kuk storleken, när det börjar kännas liksom.

    10 cm. Jag vart som sagt nervös om det är för lite?
  • Anonym (R)
    Anonym (.) skrev 2020-06-21 15:46:32 följande:

    Du menar stånd? Jo, jag mätte när jag hade stånd.Med min kunskap så skapade jag denna tråd här för att få bekräftelse om fulla vuxna kvinnor skulle tycka det var för lite.


    Ja fulla vuxna kvinnor kan tycka 10 cm är i minsta laget.
  • CitronTulo
    Anonym (R) skrev 2020-06-21 16:06:42 följande:

    Ja fulla vuxna kvinnor kan tycka 10 cm är i minsta laget.


    För nyktra kvinnor är det något helt annat..

    Grovleken mäter du väl runt om? Hur skulle det annars gå till?

    Men som någon annan skrev, vad ska du med måtten till?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (.) skrev 2020-06-21 15:46:32 följande:

    Du menar stånd? Jo, jag mätte när jag hade stånd.Med min kunskap så skapade jag denna tråd här för att få bekräftelse om full vuxna kvinnor skulle tycka det var för lite.

    Det där med ''Beror på hur man använder den'' kan jag gå med på. Men ändå bör det väl finnas någon gräns över kuk storleken, när det börjar kännas liksom.

    10 cm. Jag vart som sagt nervös om det är för lite?


    10 cm styv? Jag hade inte inlett något, det hade inte fungerat för mig
  • Anonym (.)
    CitronTulo skrev 2020-06-21 23:43:39 följande:
    För nyktra kvinnor är det något helt annat..

    Grovleken mäter du väl runt om? Hur skulle det annars gå till?

    Men som någon annan skrev, vad ska du med måtten till?
    Måttet skulle jag använda info till att våga fråga folk på forumet om det är för litet och det verkar som det :(
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-22 00:13:48 följande:
    10 cm styv? Jag hade inte inlett något, det hade inte fungerat för mig
    Jag blir lite ledsen. en det är sådana här inlägg som uppskattas. Rak och ärlig.

  • Anonym (Lisa)

    Visst hade man blivit besviken första gången byxorna åkt av, det ska jag villigt erkänna men jag hade gett dej en chans om jag tyckte om dej i övrigt. Det visuella blir kanske svårt men..


    Anonym (.) skrev 2020-06-21 15:18:27 följande:

    Hej!

    Jag vet inte hur jag skall räkna grovstorleken. Om någon vet, så blir jag tacksam.

    Min kuks längd är 10 cm och jag är nervös över att den skall vara för liten. Ja, jag har hört det här om: ''Det beror på hur han använder den''. Men jag tänker att någon storlek gör skillnad, på antingen bra njutning eller värdelös.

    Jag skulle vilja påstå att min grovstorlek är väl OK. Den är inte för smal, men samtidigt vet jag egentligen inte och jag är nervös.

    Tack för svar!


  • Anonym (Också liten)

    Jag har en kuk motsvarande din och det är betydligt mer än en gång som tjejer avbrutit när de fått syn på den. De påstår att storleken inte spelar roll men när det kommer till kritan så gör det det i alla fall.

  • Lione81

    TS du får se det såhär. Kvinnor kan köra med sitt snack om att vi män kan ha för liten. Faktum är att jag har avbrutit sex, när jag har känt hur slapp en kvinna kan vara.

    Det är som att ha en trumpinne i en gympasal.

    Så kvinnorna är inte bättre på sitt sätt. Att trycka ner män som har aningen för små prinsar. Vissa unga kvinnor har hängtuttar.

    Ska kvinnor kunna trycka ner ens mans självförtroende då får dom räkna med liknande medicin tillbaka.

Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.