Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.

Anonym (.) skrev 2020-06-21 15:46:32 följande:

Du menar stånd? Jo, jag mätte när jag hade stånd.Med min kunskap så skapade jag denna tråd här för att få bekräftelse om full vuxna kvinnor skulle tycka det var för lite.

Det där med ''Beror på hur man använder den'' kan jag gå med på. Men ändå bör det väl finnas någon gräns över kuk storleken, när det börjar kännas liksom.

10 cm. Jag vart som sagt nervös om det är för lite?

10 cm styv? Jag hade inte inlett något, det hade inte fungerat för mig
  • Anonym (Ja)
    Anonym (.) skrev 2020-06-22 07:15:29 följande:

Måttet skulle jag använda info till att våga fråga folk på forumet om det är för litet och det verkar som det :(Jag blir lite ledsen. en det är sådana här inlägg som uppskattas. Rak och ärlig.

Jag hade däremot aldrig någonsin sagt något om det utan avslutat på ett fint sätt. Det finns ju kvinnor som tycker din storlek är perfekt, vi är alla olika
  • Anonym (Ja)
    Xclueless skrev 2020-06-25 20:05:58 följande:

Äh det tror ja inte. Har man liten får man ligga smartare istället. Extra många trick under sexakten för att ge kvinnan njutning. Vinklar, tryck på hennes buk så du riktigt når g-punkten, kudde under rumpan, fingra, buttplug etc etc. . Dessutom, med liten penis, är chansen för analsex större. Har jag hört.

Fast nej, trix väger inte upp väldigt liten och även analt vill man ha mer
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Elsa) skrev 2020-06-26 12:47:19 följande:

Fast detta är helt absurt. Jag har aldrig tänkt på en killes storlek och jag har ALDRIG hört någon tjej prata om en mans snopp. ALDRIG!

Majoriteten kvinnor får inte orgasm ens via penetration. Många får det aldrig. De flesta kvinnor får orgasm via onani och oralsex.

Ni killar överskattar er penis andelars för mycket. Och det är ni som skryter med storleken! Mig säger det inget om hur bra du är i sängen.

Vi tjejer pratar om hur en kille är, hur han uppvaktar och beter sig. Vi pratar om vad han kan ha sagt och hur vi ska tolka olika situationer. Inte hur grov han är. Han kan ju vara sopdum eller jätteego i sängen trots en stor kuk. Det får ju inte oss att komma.

Kvinnors sexualitet sitter i hjärnan och inte i könet.

Då måste du vara unik :)

Att man inte får orgasm enbart av penetration betyder inte att själva penetreringen är oviktig - lika många kvinnor får orgasm genom extra klitorisstimulans under penetreringen som de som föredrar att få det av oralsex etc. 10 cm kuk är väldigt begränsande och blir ett problem om man tycker om penetrering och att bli ordentligt påsatt.

Vi tjejer? Kvinnor pratar lika mycket om sex, saker man saknar/vill ha sexuellt och jo, kukstorlek. Det betyder inte att kuken måste vara enorm men iaf normalstor.
  • Anonym (Ja)
    Gnussen skrev 2020-06-26 13:07:50 följande:

Tro inte på att storleken har betydelse.. Det är inte storleken som avgör en man. Det finns så mycket annat som är viktigare. Jag själv har en alldeles för stor och det är många gånger jag önskar att den var mindre., finns dom tjejerna som har backat pga detta så det är absolut ingen fördel att vara stor. Så var stolt över den du har och tänk inte så mycket över det.

Fast jo, det har den. Jätteliten eller jättestor blir problem åt båda håll, båda begränsar sexet för mycket. Fast hellre för stor än en jätteliten, då försvinner det allra skönaste, att bli ordentligt påsatt
Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.