Anonym (Elsa) skrev 2020-06-26 12:47:19 följande:
Fast detta är helt absurt. Jag har aldrig tänkt på en killes storlek och jag har ALDRIG hört någon tjej prata om en mans snopp. ALDRIG!
Majoriteten kvinnor får inte orgasm ens via penetration. Många får det aldrig. De flesta kvinnor får orgasm via onani och oralsex.
Ni killar överskattar er penis andelars för mycket. Och det är ni som skryter med storleken! Mig säger det inget om hur bra du är i sängen.
Vi tjejer pratar om hur en kille är, hur han uppvaktar och beter sig. Vi pratar om vad han kan ha sagt och hur vi ska tolka olika situationer. Inte hur grov han är. Han kan ju vara sopdum eller jätteego i sängen trots en stor kuk. Det får ju inte oss att komma.
Kvinnors sexualitet sitter i hjärnan och inte i könet.
Då måste du vara unik :)
Att man inte får orgasm enbart av penetration betyder inte att själva penetreringen är oviktig - lika många kvinnor får orgasm genom extra klitorisstimulans under penetreringen som de som föredrar att få det av oralsex etc. 10 cm kuk är väldigt begränsande och blir ett problem om man tycker om penetrering och att bli ordentligt påsatt.
Vi tjejer? Kvinnor pratar lika mycket om sex, saker man saknar/vill ha sexuellt och jo, kukstorlek. Det betyder inte att kuken måste vara enorm men iaf normalstor.