Män = problem?
Mugabes fru som försökte ta makten när Mugabe förlorade den var känd för att hon brukade roa sig med att kasta ut folk från sitt privatplan. Elena Ceausescu som var gift med Rumäniens diktator var väldigt drivande i dom övergrepp som skedde. I koncentrationslägerna och i Hitler Tyskland var kvinnor ofta dom brutalaste och mest sadistiska. Sen har vi alla kvinnliga ledare som inte varit ett dugg bättre än män. Sen visst när det gäller våld då är män överrepresenterade fast det betyder inte att män är hemska och kvinnor är helgon. Dels finns det ett rejält mörkertal när det gäller kvinnors våld i förhållanden eftersom män inte anmäler. Sen har kvinnor en del i mäns våld. Har sett många kvinnor på denna sida och andra sidor skrivit att dom anser att män ska slåss om någon tex säger något taskigt till dom eller på något annat sätt förnärmar dom. Så i många fall där män flyger på män så är det för att deras kvinnor förväntar sig det. Jag slåss inte jag har aldrig gjort någon illa. Jag försöker alltid se till att alla har det bra. All män är inte svin och alla kvinnor är inte snälla helgon. Sen vill du se kvinnor som lever rövare då kan du bara kolla alla Karen klipp på youtube. Karen har blivit öknamn på kvinnor som tror att dom har privilegier och alla ska buga för dom. Finns många sjuka kvinnor att se där. Sen har vi alla Karens som ringer polisen bara för att någon mörkhyad gör något helt vanligt.