Inlägg från: Anonym (Vipp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vipp)

Män = problem?

Ja, så är det tyvärr. Därför behövs genusmedvetna pedagoger i förskola, skola och fritids. Oavsett om mäns ökade våldsamhet jämfört med kvinnor är biologiskt eller socialt betingad behöver den bekämpas. Och vi måste börja när barnen är små.

• Anonym (Vipp)
    Anonym (prinsessa med stil) skrev 2020-06-27 02:43:09 följande:

insåg idag att i stort sett alla män riktiga svin som inte tar hänsyn till oss tjejer och våra känslor.

idag var min 3 dejt denna månaden och slutade som de förra, nästan. efter restaurangbesök så var det såklart snabbt in på en sunkig offentlig toalett... varför??? för han ville ha en avsugning innan läggdags. han bodde såklart hos sina föräldrar så det var NO GO att hänga med honom hem...... herregud... alltså jag gillar att suga och ha sex men asså. det känns mer som att han liksom ollade mig lite i munnen innan han runkade mekaniskt av den framför mitt ansikte. väldigt romantiskt... så imorgon ska vi tydligen ses hemma hos mig och har  egentligen ingen lust. men vad ska man göra? alla killar är likadana så får väl bara acceptera och tänka att dem bara är leksaker för mig. för det verkar dom tycka om mig ändå.

åååh vill bara ha en man som förstår kvinnor och ger mig en stabil grund att bygga min framtid på.

asså FAN

Och jag har aldrig varit med om något som ens påminner om det du beskriver. Klart du inte ska träffa honom igen. Leta upp en bra kille istället. De finns!
Svar på tråden Män = problem?