Anonym (Fattar inte heller) skrev 2020-06-29 00:23:00 följande:
Tänkte på samma sak efter en diskussion på en tjejmiddag i helgen. Många tjejer som inte gillar kukar, sjukt underligt. Jag är nog extremt heterosexuell då, eller eventuellt kukfetischist om det hade varit en grej ????
Älskar att se, ta på, ge oralsex och blir själv jäkligt tänd av att få honom att njuta (eller av att titta på när han smeker sig själv). Gillar även känslan i handen /munnen: hård men ändå silkeslen, och varm. Har inget problem med att ta satsen i munnen, det är rätt upphetsande, men sväljer INTE.
Skulle faktiskt hävda att kukar är både roligare och snyggare än fittor. Kuken är lite som en magisk leksak som man kan göra massa grejer med, fittor är typ som ett... Träsk ????
Kan det vara så att många tjejer har varit med om dåliga grejer i samband med sex, typ övergrepp, våld, tvång etc.? Och därför kopplar ihop det? Jag har haft tur och inte haft några obehagliga upplevelser. Kanske därför jag gillar sex, och kukar. Det är inget hotfullt och skamligt utan bara kul och gött.Absolut kan övergrepp, våldtäkter osv vara en orsak men knappast den enda. Jag har blivit våldtagen 3 gånger och njuter verkligen av sex. Men bara med en partner jag har känslor för och litar på. Efter senaste våldtäkten kan jag absolut inte ha t.ex. ett ons eller en kk.