Tjejer som tycker att kukar är äckliga??
Jag äcklas absolut inte av kukar om de sitter på någon jag är attraherad av och har aldrig haft några problem med att beröra kuken i samband med sex . Eller med att suga, så länge det inte är en partner som försöker trycka ned den i halsen på mig, just det gillar jag inte.
Däremot blir jag inte särskilt upphetsad av att se en kuk i sig även om den sitter på någon jag är attraherad av utan tycker det är mycket mer upphetsande och spännande att se hela mannen naken. Att titta på könsorganen under själva samlaget när jag ha sex kan jag tycka är upphetsande ibland, men jag blir inte upphetsad av te.x dickpics, även om kuken i fråga sitter på någon jag är attraherad av. Tänder som sagt rent visuellt mer på att se hela den nakna manskroppen än att se just kuken.
Jag tycker att könsorgan, oavsett om vi pratar om min fitta eller hans kuk vare sig är vackra eller fula i sig. Jag kan visserligen bli upphetsad vid tanken på hans kuk, men då handlar det om hur den känns att ha i fittan, inte om hur den ser ut.
Jag skulle inte vilja ha sex och ännu mindre ett förhållande med en kille som äcklades av min fitta och inte ens klarade av att ta på den, däremot behöver han absolut inte tycka att fittan i sig är vacker. Jag skulle snarare tycka att det var freaky och rentav lite avtändande att ha en partner som återkommande tjatade om hur vacker min fitta var.
För mig är som sagt könsorgan i sig vare sig vackra eller fula, vitsen med könsorgan för mig är liksom inte hur de ser ut utan deras funktion och vad de kan göra med varandra.
Ja, så ser jag på saken.