Inlägg från: Anonym (Håller med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Håller med)

Tjejer som tycker att kukar är äckliga??

Jag tycker det är tragiskt att det finns såpass många kvinnor som är så otroligt hämmade när det kommer till sex. De tycker kukar är äckliga, vill inte suga, vill inte bli slickade, tycker sperma är äckligt. Kan inte tänka sig att experimentera och ha roligt. Berättar inte vad de njuter av och gillar. Har aldrig onanerat för det är äckligt. Får inte orgasm men vill inte testa saker för att få det. Låter så otroligt trist. Sex är ju så härligt och underbart :)

• Anonym (Håller med)
    MammAmma skrev 2020-06-28 22:19:50 följande:

Jag håller med dig TS, finner det väldigt märkligt. Jag skulle aldrig ha sex med en kille som finner mitt kön motbjudande. En person med dessa åsikter och känslor har antagligen även en massa andra hämningar gällande sex, så vi vore totalt inkompatibla ändå.

Håller med, de är troligtvis hämmade och njuter inte av sex
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Kvinna 41) skrev 2020-06-28 22:28:16 följande:

Jag älskar min killes kuk och älskar att både ta på den och suga. Jag suger typ varje gång vi har sex (undantaget om vi bara har tid för en kort snabbis) men jag tar sällan sperman i munnen för den gillar jag inte. Jag gissar att de tjejer som tycker kukar är äckliga är tjejer som är asexuella och inte njuter av sex utan mer ser det som ett nödvändigt ont. 

Tror som du, de har inget intresse av sex
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Jjj) skrev 2020-06-28 23:49:44 följande:

Jag uttrycker mig inte så framför honom. Det är en privat åsikt och nu kom frågan upp.

Jag blir inte äcklad av den om jag säger så, bara när det kommer till att ha den i munnen. Jag tar ju på den såklart.

Som nån annan skrev så blir jag illamående av bara tanken att suga. Jag har även gjort det som yngre en gång och även tre ggr på min sambo. Vi har det faktist väldigt bra ihop och trivs med varann.

Vi hade sex senast i kväll.

Jag är bi och skulle aldrig vilja skicka en fitta heller. Men samma där, äcklas inte av dom.

Jag har väl rätt till mina känslor eller? Jag KÄNNER så. Det funkar utan detta. Sambon har skickat mig ett par ggr, han älskar det och får göra det. Men jag känner mig obekväm eftersom jag känner som jag gör.

Din kille har alltså fått oralsex tre ggr på 20 år och har fått slicka dig ett par ggr. Du tycker kukar och sperma är äckligt. Låter som ett rejält trist och hämmat sexliv. Han skulle garanterat kunna döda för en avsugning :)
Svar på tråden Tjejer som tycker att kukar är äckliga??