Slicka fitta
En frisk fitta luktar inget och smakar knappt. Jag tvättar min med Acos intimolja med rekommendationen från gyn. Obs då kan man inte använda kondom. Börjar det lukta fishy har du problem med bakteriell vaginos eller svamp, det går att testa sig för hos gyn. Har du haft mycket sex så man kanske är lite irriterad kan man använda en kur lactal balans efter sex som tillför mjölksyrebakterier och tar bort lukt så att man minskar risken för obalans. Obs detta är vad som fungerar på mig, alla jag har varit med har gått ned på mig upprepade gånger.
Sen kanske inte alla bara tycker om det eller vet hur man gör. Precis som att alla kvinnor inte vill suga kuk. Sex är frivilligt man gör det man vill!
Och nu ska jag vara ärlig, undrar du ja men lukta och smaka själv, det har jag gjort. Om du förväntar dig att någon annan ska gå ned på dig borde du veta vad det är den ger sig in på. Kan du inte göra det för dig själv hur kan man förvänta sig att någon annan gör det då?
Går jag ned på en man vill jag inte att det ska smaka illa, hygien där är lika viktigt. Personligen gör jag det på killar jag tycker om för att jag vet att dom tycker om det och jag vill att dom ska njuta. Jag går nästan aldrig ned på ons, dom kan gå ned på mig om jag och dom vill det. Men avsugning är inte alltid självklart.