Anonym (Mvh) skrev 2020-07-30 17:55:39 följande:
Jag och min fästman har varit tillsammans i över 5 år och han får fortfarande inte gå ner på mig, fast att han vädjat att få göra det under hela förhållandet.
Jag känner mig ofräsch, obekväm och näst intill äcklad av tanken att han ska göra det på mig. Jag kan fantisera om det och anser att det är vacker att en partnen ger den andra partnen njutning på ett sådant sätt. Man kan inte stå ut man tanken att MIN partner ska göra det på MIG ,på riktigt.
Hur får jag honom att acceptera att vi aldrig kommer göra det? För nu får jag bara skuldkänslor och tappar humöret då han alltid ska fråga och jag alltid säger nej. Eller är det jag som ska ändra mig? Men tror verkligen inte att jag kommer kunna låta honom göra det!
Anonym (Nja) skrev 2020-07-30 21:16:07 följande:
Nu är det ju inte galet skönt för alla, jag är kvinna, undergiven och älskar att min man bestämmer och tar för sig. Hade han däremot envisats med att slicka en massa känt hade jag dött av tristess, det är inte något jag tycker är direkt skönt alls. Alla kvinnor gillar inte oralsex, finns betydligt skönare saker att ägna sig åt :)
Klyschigt och sant men alla gillar ju olika som tur är och gillar man inte något så gör man det inte. Tycker du Mvh ska förklara för din man att visst slicka på du, jag gillar det inte och ska jag vara tvungen att göra sånt jag inte tycker om så kommer jag ju förmodligen inte att längta till nästa gång.
Nu råkar jag ju vara en som älskar att slicka och se min partner njuta på alla sätt men ser jag henne inte njuta, fejkar eller bara vet om att hon gör något hon inte gillar bara för min skull så lägger jag av på en gång. Men som du skriver Nja, finns det något skönare som hon tycker om så gör vi det istället.
Gnällsex är varken skönt eller spännande