Varför dör/överges trådar så fort?
Hur kommer det sig att trådar ofta dör så fort och att ingen verkar reagera om det typ dagen efter tråden vart som mest aktiv görs ett eller flera nya inlägg? Fortsätter ni inte kolla trådar ni vart aktiva i för se om det kommit nya inlägg? Strider det mot nån sort netikett att skriva i en tråd där det inte postats nåt senaste dygnet-ish? :/
Att jag undrar det är för att jag ibland behöver lite tid att tänka och sen skriva ihop va jag vill ha sagt bara för att då upptäcka att tråden redan dött/blivit övergiven. Ibland upptäcker jag en tråd sent och då kan det bli samma visa. :/ Jag kan ju förstås inte bestämma hur andra ska göra men skulle villa höra hur ni tänker kring det här.
Kan tillägga att på Flashback tycks trådar ofta leva längre. Kanske beroende på att det forumet rent allmänt är så väldigt mycket mer aktivt än FL eller är det nåt annat?
Vill även göra er uppmärksamma på att det kan va värt hålla koll på trådar även efter aktiviteten gått ner i dom då det k a n komma eftersläntrare typ jag och skriva nåt som kanske kan va värt att läsa ändå. Möjligen...
(Ingen aning om jag lagt tråden rätt. Om inte kan väl mod flytta den?)