• Sorkis

Tempkurvor

Första cykeln jag tempat nu vid syskonförsök! Har försökt med ÄL-tester men jag får aldrig korrekt stegring. Detta har gjort mig lite tokig och undrat om jag har äl eller inte... Lyckas inte tempa riktigt samma tid varje morgon pga mitt barn men tycker det ser ganska lovande ut ändå, håll tummarna för att tempen fortsätter stiga :)

• Sorkis

Min oro att jag kanske inte har ÄL är ännu inte stillad. Jag kan inte förstå min karta alls. Den var ju så jämn och fin i början och nu hoppar den hej vilt...
  • Sorkis
    Cattisl skrev 2020-11-16 08:14:59 följande:
    Njae ser ej ut som om du haft ÄL

Har du haft fertilt sekret ?
    Hade tydligt fertilt sekret CD 13 och sedan blötare dagarna efter! 
  • Sorkis
    Cattisl skrev 2020-11-16 10:28:23 följande:

hm okej, nej det ser inte ut som om du haft äl än då. Kroppen kanske försökte men lyckades inte ..den kanske komemr försöka igen

Cattisl skrev 2020-11-16 10:28:23 följande:

hm okej, nej det ser inte ut som om du haft äl än då. Kroppen kanske försökte men lyckades inte ..den kanske komemr försöka igen

Skulle det inte teoretiskt sett kunna vara ÄL idag? Det är ju ett tydligt dipp idag, skulle ju isåfall behöva följas med temperaturökning förstås!
  • Sorkis

Alltså det är så jobbigt jag blir inte klok på någonting. Min son har väckt mig ganska mycket under andra halvan av cykeln, därav alla trianglar, jag har vaknat tidigare då. FF har inte hittat någon ägglossning, antagligen för att jag inte har någon stegring att tala om. Men plockar jag bort den höga temperaturen cykeldag 15 så säger appen att ÄL skedde 18e. Den analysen blir ju ganska skör då kan jag tycka, räcker ju egentligen med några yttre faktorer för att ändra hela kartan :( 

Beskrivning saknas.

Svar på tråden Tempkurvor