• Snäckan92

Tempkurvor

Väntar på Äl, tempkurvan hittills.

Dock är nog min mätning inte att lita på, försöker mäta 6,15 varje morgon, men ibland hinner jag inte. Mäter dock när jag ändå är på toaletten, och alltså inte innan jag stiger upp...

Äl imorn el appen Flo. Äl-tester negativa från en vecka tillbaka.
  • Snäckan92
    Izzy123 skrev 2020-11-24 15:59:15 följande:

Såg att du fick svar från någon annan att du lika gärna kan strunta i att tempa om du inte gör det direkt när du vaknar och så vidare. Jag vet att det är det som rekommenderas på alla hemsidor och forum, men för mig är det alldeles för stressande så jag håller inte med. Jag tar helt enkelt tempen med en vanlig termometer med bara en decimal när jag ändå går upp till badrummet på morgonen. Det funkar för mig. Det gäller såklart att man råkar ha en kropp som ger tydliga tempändringar vid ägglossning, men har du det, så stressa inte med att inte ens våga andas innan du tempat på morgonen. Lycka till!

Jag kör som dig. Egentligen tempar jag för att se hur jag ligger, varesig äl eller inte. Tog äl-test idag och de va positivt :)
  • Snäckan92

Förra cyklens tempkurva

________

Denna cyklens tempkurva

Bim 10/12 alternativt 12/12

Negativt gravtest idag, molande värk sedan ett tag tillbaka.

• Snäckan92

[quote=80816082][quote-nick]saraama skrev 2020-12-09 19:58:07 följande:[/quote-nick][/quote]

Vad betyder det att kruvan blev Trifasisk? :)

• Snäckan92
    Cattisl skrev 2021-01-03 12:02:02 följande:

Hur menar du?

Den va högre efter äl förra cyklen, men kan vara att den är påväg upp?
Svar på tråden Tempkurvor