• SML89

Tempkurvor

Är på försök nr 6 men första månaden jag tempar och får en lite oklar cykel.. som ja lagt till på bilden så sov ja sämre den natten tempen visade 36.5 (halv vaken mellan 4-5 pga sonen). Tempar vid 6 varje morgon. Visst ser de ut som att ägglossning uteblir denna månaden? :( Alla ägglossning test har varit negativa med..
  • SML89

Har försökt bli gravid 7 mån och började nu tempa för att se om/när ja har ägglossning. Men förstår verkligen inte min kurva.. någon som kan hjälpa mig att tyda när jag hade ägglossning? (om ja nu haft de). Tycker inte de syns tydligt men tempen är ändå hög just nu.

Ägglossningstest (CB digital advanced) har varit helt negativt mellan 15-19 feb så trodde inte jag skulle ha ägglossning. Negativt graviditetstest idag.

Har inte direkt nått hopp för denna månaden men hoppas nån av er fattar min kurva bättre än mig.

• SML89
    Emmalucy skrev 2021-03-07 15:16:33 följande:

Hmm, jag undrar om 22:a kunde varit äl? :) men det kan lika gärna ha varit 25:e... väldigt konstigt när man har haft en vanlig menscykel förut! jag tycker det är bra att du tempar så du kan lära känna dina temp kurvor :) <3

Ja jag undrade med det. FLO bekräftade den 17e, medan den andra appen bekräftade 21e. Men 17e känns för tidigt. Aa verkligen, får fortsätta tempa ett tag så jag lär mig min cykel :) Tack <3
Svar på tråden Tempkurvor