Tempkurvor
Vad tror ni? Utifrån NC tempen? Den längst ner är denna cykel. och är just nu på cykel dag 31 utan mens.. har aldrig haft längre än 29 dagar. Brukar ligga mellan 26-28. Tog test igår som va negativt.

Men åååå.. vad hopplöst allt känns nu. 😓 ja min ÄL och min BIM pendlar ganska mycket..
Menade inte att få dig uppgiven men det är kke bättre att gå och ta blodprov och ta reda på om ngt är i obalans
Har du försökt bli gravid länge ?
hur gammal är du ?

Ser ju ut som du inte tempar så ofta?

Hur ska man tempa? Har ett dilemma där jag två dagar testat när jag vaknade vid 04.45 men i morse blev det inte förrän 07.15. Idag hade tempen ökat 0.3°. Som tidigast vaknar jag vid 02.45 och helgen blir det kanske inte förrän vid 7-8 tiden. Ska jag sätta larm vid 3 för att tempa varje dag eller?

Strecket är superstarkt! Du är gravid! ❤️
Jag tror fan att jag precis plussade..
Är lite i chock, eller jag vet inte. Är typ livrädd? Inbillar mig att strecket är svagt (borde hållit mig till imorgon bitti), att jag har mensvärk och kommer börja blöda imorgon. Efter MA i somras så visste jag att jag skulle vara ett känslomässigt vrak när denna dag kom.
Ska ta ett nytt test i övermorgon och hoppas på starkare streck och om det är starkare då blir det ett digitalt ❤️
Som vanligt blir ju bilderna kassa när man laddar upp här, strecket är inte så starkt men det är ändå starkare än vad det ser ut på bilden. Och strecket är blått.

Det va någon som delade En jättebra sida här på familjeliv där man kunde räkna om sin temp, så alla tempar hamnade på samma tid? Vet någon vilken jag menar?