Tempkurvor
Så här ser min tempkurva it. Blev lite fundersam idag då jag har vita krämiga flytningar och en väldigt mjuk tapp. Är det normalt på ÄL+3? För visst tyder tempen på att ÄL har varit?
Så här ser min tempkurva it. Blev lite fundersam idag då jag har vita krämiga flytningar och en väldigt mjuk tapp. Är det normalt på ÄL+3? För visst tyder tempen på att ÄL har varit?
det kan ta 1-2 dgr
Är det bara jag som har problem med att ta tempen? Har två olika termometrar. Tog tempen efter varandra två gånger med ena tempen och två gånger med den andra. Fick fyra olika värden haha. Vilken ska man gå på?
Jaa jag brukar använda samma, men den stod först 36,6 sedan 36,4 och tycker ändå det är rätt stor skillnad haha.
Jag har fortfarande inte kommit ned på min tidigare normaltemp, utan har stannat på 36.45.. är på cykeldag 3 och börjar med letrozol idag. Spännande att de fortsättning!:)
Jag kommer inte heller ner i temp utan min bara stiger är på cd5 och mensen kanske slutade igår ev idag.. ^^ nu är min temp i princip lika hög som min högsta i lutealfas!?
Fick positivt på gravtest et igår. Så här ser min kurva ut. I v4 nu.
Ägglossning beräknad till fredag.. ojämn kurva pga sjukdom och sovit dåligt. Men lägger upp ändå hur det ser ut än så länge :)
Varför får jag ingen coverline? Är de pga min temp har varit så ojämn?