• studerade

Tempkurvor

Syskonförsök skrev 2023-05-13 09:21:31 följande:

Åh studerande! Länge sedan jag såg till dig! 

men JA, det ser ut som en vinnande graf!!! Hoppas hoppas! Uppdatera när du vet❤️

Hej har varit lite fullt upp med livet 🤣🙈 men tempar på ❤️ 
    Cashili33 skrev 2023-05-13 10:25:33 följande:
    Denna månad ser det ut som om du har mer progesteron efter ägglossningen. Det är bra. Tidigare månader dippar tempen rätt snabbt och sick-sackar och du får mens rätt tidigt

Håller tummarna för denna gång 
    Tack, de hade jag ingen aning om ❤️ dagens temp låg forfarande högre än vanligt ❤️❤️ uppdaterar så fort jag vet mer ❤️
  • studerade

Tyv

tyvär tempsänkning så mensen kommer nog i morgon. tror min kropp äntligen är i fas, dessa två tidigare kurvorna är första gången jag haft mens på över två år ❤️❤️❤️ så kommer fortsätta hänga här ❤️

• studerade

Hej varit oaktiva ett tag men nu verkar de hända saker ❤️❤️❤️❤️ gjorde ett grav test som var negativt men de var 1-2 dagar innan bim, tempen stiger och ingen mens så kommer testa någon dag framöver ❤️❤️❤️❤️ någon som är bekant med thriphasic patter? första gången för mug

• studerade
    vågar jag hoppas ❤️ mensen varierar 23-27 dagar. har aldrig fått denna dipp 😍 när den sjönk igår tänkte jag att du kommer mensen, Inge mer med de. Och nu på morgonen 😍🤩😍🤩 hant att morgonkisa , är tempen lika eller högre så blir de att testa imorgon ❤️❤️❤️❤️❤️😍 
  • studerade
    Lojsan DN skrev 2023-10-17 17:04:28 följande:
    studerade skrev 2023-10-17 07:08:59 följande:
    Bilden kom inte med ❤️

Det där kan absolut vara en implantation dipp  😃 Så hur har det gått i dag, kommit någon blödning en?
    Nej ingen mens 😍❤️😍❤️ blir att testa imorgon ❤️
    Cashili33 skrev 2023-10-17 17:58:31 följande:

Håller tummarna!! 

är inte jättevanligt att ägget fäster äl 12 kanske MEN hoppet är det sista som lämnar så jag håller alla tummar och tår jag kan ❤️

Hoppet finns ❤️ är inte så rutinerat med ff men där stod de att dippen räknas från dag 5-12. Har ingen aning mer än så ❤️❤️

Hempe: så länge du har hög temp och ingen mens så är de ju bra ❤️
  • studerade
    Hampee skrev 2023-10-18 13:10:13 följande:
    Tack alla ni som har svarat. hade fortfarande hög temp i morse och ingen mens eller molvärk än. Avvaktar några dagar till och ser och tar ett till test om ingen mens kommer 🙏🏻

@studerade tog du något test idag? ☺️
    Hej jo de var neg och tempen sjönk idag. blur inte klok varför min cykel ändrats såå mycket. 
    Lojsan DN skrev 2023-10-18 15:28:04 följande:
    Har du tagit test i dag? 😃
    Tyvärr 
  • studerade

Någon som haft? Tog gravtest testa tidigt igår men de var neg. Känner mig förhoppningsfull efter dagens temp ökning ❤️
  • studerade
    Nanathalie skrev 2024-11-10 18:12:54 följande:
    Hur svagt plus? Vilken cykeldag? Hur stor sänkning?

Förlåt 🙈 fick inte med bilden., riktigt svagt plus, beräknad mens ca nu på torsdag, cykelvagn 22 ☺️

• studerade
    Nanathalie skrev 2024-11-10 21:42:55 följande:
    Jag tycker snarare det ser ut som om du haft en felaktig temperatur igår. Den steg rejält mot alla tidigare dagar från ägglossning om jag ser rätt? Plocka bort den så ska du se att du fortfarande har en jämn kurva utan dippar. Dippen du ser idag är ju till den nivå du hade innan den plötsliga höjningen. Man måste inte tempa varje dag egentligen. Om du använt natural cycles istället för FF hade nog natural cycles dragit ett streck över denna dag då den skiljer sig så mycket från alla andra.

Höjningen kan bero på massor av saker, typ förkylning eller bara att du tagit tempen efter att du rört dig för mycket i sängen.

Dra inga förhastade slutsatser är min åsikt, tempa imorgon igen och om den är där den "ska" dvs som den är idag eller innan den höjdes, hade jag tagit bort den höga tempen för en jämnare kurva.

Hoppas du förstår mig!
    Tack så jättemycke, jo jag sov på hotell så de låter troligt ❤️ gjorde nyss ett till grav test men de var samma som i förrgår, svagt, svagt?. Tempen har stigit och superömma bröst och känner mig gravid.. har bim torsdag-fredag, lite olika. 
  • studerade

jag är gravid, tidigt bim lördag/söndag. Men kurvan ser knasig ut 🙈 har precis påbörjat Synarela inför vårt första ivf försök ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

förlåt rörigt inlägg men är i chock vi har försökt i 1,5 år. 

Svar på tråden Tempkurvor