Tempkurvor
Aha, jag fattar! Håller tummar ändå! (Min äldsta blev till med Pergotime och Ovitrelle :)
Aha, jag fattar! Håller tummar ändå! (Min äldsta blev till med Pergotime och Ovitrelle :)
Ser nästan ut som om du hade ÄL den 19 e
Hur mycket varierar era tempkurvor månad till mpnad?
Det jag kan konstatera är att mina kurvor ser väldigt olika ut och har varit otroligt olika långa (variation på +-14 dagar!) men jag kan bara skylla det på att jag haft hormonella preventivmedel i 12 år innan jag började med tempmetoden och kroppen är lite vilsen då. Är inne på cykel nr 4 idag och denna follikelfas har jag haft mycket lägre temperatur under en längre tid än jag haft innan.
Hej hopp idag bekräftades min äl trots att tempen kivades med mig igår och inte ville stiga. Och idag lägger jag tempen på hyllan för att vänta in mensen som vanligt. Börjar bli knäpp på all oro jag får när tempen går ned, så nu tempar jag bara för att bekräfta äl
Do it! Jag tror jag kommer få en mycket mer harmonisk lutealfas på detta viset

Jag tror du behöver en dag till med temphöjning. Ser ut som du hade ägglossning på cd18.
Åh spännande att ni också är på försök 2 efter äggledarspolning :o hur kändes den för dig?
Jag har nog aldrig gjort ngt värre. Låg och grät. Men allt såg bra ut iaf!
Hej-! Hoppar in här, då jag själv tempar. Vad tror ni om min graf? Det vsr mer hackigt förra månaden men nu verkar det hålla sig uppe. Bim om cirka 2-3 dagar så det kan ju dippa nån dag innan.
Någon som vet hur jag får Fertility friend att ändra ägglossningsdag? Jag vet att den skedde dag 16 eller 17..

Hur lång tid tar det för er temp att stiga efter äl? Min tar typ 2-3dagar... bifogar bild. Ägglossning är den orange markeringen. Ff har satt ut fel pga seg temphöjning..