• j1990

    Ultraljud privat där partner får vara med

    Hej

    Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon privat klinik där de tillåter den andra föräldern får vara med?

  • Svar på tråden Ultraljud privat där partner får vara med
  • Matrix123

    Ska göra ultraljud på Norrlandskliniken i Umeå om någon vecka och man får ha med sig en person dit på ultraljudet :)

  • Nemiia

    Som sagt crocus i sthlm. Vi var där på vul och ska ev boka tid för 3d så att maken får vara med. Engelsktalande men bra och noggrann.

  • Banankakanste

    Instämmer, crocus i stockholm.  Jag var där med partnen 10 dagar innan RUL på tillväxt undersökning , för att få första  ultrajud upplevelsen tillsammans, då de är bådas första barn.

  • Jsv17

    Flera har redan sagt crocus i Sthlm, de är dessutom helt fantastiska, bästa ultrljudsupplevelsen jag haft, så kan verkligen varmt rekommendera dem


    Pojke 9-12-17
  • Favolosa

    Sokolova Gynklinik i Göteborg tillåter att partnern följer med. Till skillnad från alla andra kliniker får man också filma och fota under sitt UL.

    Dock skriver de inte ut bilder och skickar inget digitalt.

  • beakarlsson

    Hedda Care i Sthlm city tilltåter att partnern är med vid ultraljud sålänge man känner sig frisk. Bokade just tid där. Din barnmorska kan skicka remiss till dem och de är med i vårdval Stockholm så det kostar inget extra. www.heddacare.se

Svar på tråden Ultraljud privat där partner får vara med