Emmel90 skrev 2020-07-08 22:20:35 följande:
Vi gjorde första proverna runt augusti 2012, november 2012 gjorde vi första insättningen. Tyvärr lyckades det inte på första försöket utan tog sig på andra i februari 2013 :)
Rent mentalt var det jobbigast att få beskedet ?få antal spermier med dålig kvalitet? än att genomgå hela karusellen.
Dock blev jag gravid på naturlig väg våren -17 men vi valde då snott eftersom dottern då var 1 år gammal... Vi försöker inte bli gravida nu men vi har heller inget preventivmedel! Det beror mest på att jag inte hittar något jag mår bra av (har hormonrelaterad migrän).
Idag somnade jag kl 20:30, vaknade 30 minuter senare och är helt slut. Tröttheten är bedövande alltså!!
Åh gick rätt fort då ändå, var bor ni?
Det förstår jag! Just nu tänker jag att det är fel på mig och sambon att det är fel på honom, det tär verkligen på en. Men hoppas på någon klarhet.
Fy bubblan att det synkar med migränen, så jobbigt! Har också märkt hur mer ?normal? jag känner mig utan piller. Dock är humöret som en bergochdalbana..
Så jobbigt med trötthet men skönt att kunna somna! Jag är också helt sänkt av tröttheten, men har fruktansvärt svårt att somna tyvärr. Så hoppas tröttheten mattas av för oss både (eller fortsätter i samband med plus) :)