• Anonym (Tess)

Känns fittor olika?

Det här är en fråga till endast killar.

Ni killar som haft trekanter med två tjejer, upplever ni att tjejerna känns olika mellan benen. Att ena känns skönare? Hur gör ni då? Knullar ni hellre hon som är skön, och visar det? Eller försöker ni dölja det och hålla på lika mycket med båda? Vart kommer ni ? På båda eller bara ena tjejen? Upplever tjejen ni inte kom på att hon är mindre bra i sängen eller mindre skön?

• Svar på tråden Känns fittor olika?
  • fredrik69

Ja, fittor känns olika. Precis som att avsugningar känns olika.

Men dom trekanterna jag har haft så knullar man båda lika mycket.

Om jag skulle jämföra den slappaste fittan jag har haft med den tightaste så är det en enorm skillnad.

Men i en trekant så bryr man sig inte, det är situationen man är ute efter.

• Xzx
    Anonym (Tess) skrev 2020-07-05 00:20:08 följande:

Ni killar som haft trekanter med två tjejer, upplever ni att tjejerna känns olika mellan benen. Att ena känns skönare? Hur gör ni då? Knullar ni hellre hon som är skön, och visar det? Eller försöker ni dölja det och hålla på lika mycket med båda? Vart kommer ni ? På båda eller bara ena tjejen? Upplever tjejen ni inte kom på att hon är mindre bra i sängen eller mindre skön?

Fittor känns väldigt olika helt klart! Det beror lite på situationen, men om det känns okej så är jag ju hellre mer i den tightare fittan, men prioriterar högre att ingen ska känna sig utanför eller så.

I dom trekanter jag haft, så har jag haft en primärpartner och vi har tagit in en extra tjej. Min primärpartner (även om det varit några olika) har alla krävt att jag ska ge min sperma till henne. Spruta på henne, i henne eller så.

En gång var extratjejens fitta så jävla tight och skön att jag hade lite svårt att sluta knulla henne. Kände att jag var påväg att komma och hann Precis byta fitta i tid :P

• Anonym (olika)
    Anonym (Tess) skrev 2020-07-05 00:20:08 följande:

Jag skulle nog inte kunna påstå att jag känt någon direkt skillnad på fittorna. Är nog mer personerna i sig som är individuella och sen situationen, som kan göra att det känts lite extra skönt och hett med vissa personer. Men i en trekant skulle jag absolut se till att båda tjejerna blir omhändertagna och nöjda. Om man inte har kommit överens om något annat vill säga. 
  • Pedja012

Båda lika mycket.Gärna kommer när båda tjejerna suger av mig.Tänder mycket på kladdiga läppar

• Liberté

Det är otroligt stor skillnad på hur fittor känns. Som kille får man arbeta mer med vissa än andra då de taktilt känns mindre.

I en trekant så kan det vara bra med en primär och sekundär partner etablerat innan då det kan vara känsligt om du är i förhållande med en av dem..

Sen så i en bra trekant så har du betydligt mer händer, munnar att arbeta med så det kan väga om en person känns mindre.

Svar på tråden Känns fittor olika?