• Anonym (sommarminnen)

    Är du intresserad av tillfälliga sexuella

    relationer?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du intresserad av tillfälliga sexuella
  • Anonym (Man 50 och längtar)

    Egentligen inte men jag tycker det skulle vara spännande att testa om jag hittade någon likasinnad. Grejen är den att jag har inga problem med att vara naken tillsammans med andra men när det väl kommer till att vara intim med någon ny så blir jag lite spännd och nervös och därmed svårt att bli hård. Låser sig i huvudet så att ligga de första gångerna är liksom inte genomförbart... Tror jag i varje fall... Är ju +50 år och har ett avslutat 30 års förhållande i ryggen så det var ju ett tag sedan ligga med någon ny var på tapeten. Längtar hursomhelst till lite heta och mysiga stunder igen.

  • JonasSa

    Jag har stort närhetsbehov och under tiden jag söker henne jag vill ha en seriösare relation har jag inga som helst problem med att ha tillfälliga sexuella relationer. Fast de som har känslor med är bättre.

  • Anonym (passion)

    Är kvinna och är inte så jätteförtjust i sex. Har kommit på att det jag tänder på är att vara förälskad och då är sex naturligtvis underbart. Så tillfälligt sex, nej tack - helt meningslöst, kan komma på tusen saker jag hellre gör. Men gärna en het förälskelse!

  • Anonym (D)

    Resultatet i denna omröstningen (i alla fall än så länge) är anledningen till att nätdejting inte funkar. Män vill ha löst sex, kvinnor vill ha mer seriöst. Män ljuger för att få som de vill. Kvinnor tappar förtroendet för män och intresset för att dejta överhuvudtaget. Män blir frustrerade för att kvinnor inte ens svarar längre, som de gjorde för 10 år sen på de där sidorna.

  • MammAmma

    Ibland är jag det, ibland inte. Nu har jag haft tillfälliga förbindelser i 6 år och känner att det räcker gott och väl. Inte ett dugg intresserad av oseriösa relationer just nu.

  • Anonym (sommarminnen)
    Anonym (D) skrev 2020-07-05 12:54:09 följande:

    Resultatet i denna omröstningen (i alla fall än så länge) är anledningen till att nätdejting inte funkar. Män vill ha löst sex, kvinnor vill ha mer seriöst. Män ljuger för att få som de vill. Kvinnor tappar förtroendet för män och intresset för att dejta överhuvudtaget. Män blir frustrerade för att kvinnor inte ens svarar längre, som de gjorde för 10 år sen på de där sidorna.


    Ändå skriver kvinnor i trådar att de visst vill ha tillfälligt sex, kk osv.
  • Anonym (passion)
    MammAmma skrev 2020-07-05 12:56:03 följande:

    Ibland är jag det, ibland inte. Nu har jag haft tillfälliga förbindelser i 6 år och känner att det räcker gott och väl. Inte ett dugg intresserad av oseriösa relationer just nu.


    Känner som du. Haft min beskärda del av sådana relationer och insåg att det sällan var min önskan och att jag nästan alltid blev sårad. Lätt att bli maktlös om man inte går in med samma behov. Träffade nog mest oseriösa män, eller som iallafall inte ville vara seriösa med just mig,  men likafallt kunde tänka sig ha sex när andan föll på. Men nu har jag lärt mig hur jag fungerar och att sådant sex inte ger något. Ville alltid ha mer av männen och mer personfokus. Någon som blev kär i det andra runt omkring mina delikata delar. Ska välkomna det nu.
  • fluu

    Med tanke på att jag "bara" har varit med en....Nej.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Är du intresserad av tillfälliga sexuella