Ålder oväsentligt. Bara en siffra.
Skrev en kvinna på 50. Hon söker män 25-51.
Har hon rätt, är ålder bara en siffra?
Skrev en kvinna på 50. Hon söker män 25-51.
Har hon rätt, är ålder bara en siffra?
Beror väl på vad man är ute efter.
Enligt henne så var det så då, det bestämmer var och en själv.
Nej, ålder är inte bara en siffra, med ålder kommer olika erfarenheter och upplevelser och man utvecklas både som människa och person.
Om ålder bara varit en siffra hade vi inte haft myndighetsdag eller pensionsålder. Om ålder bara varit en siffra hade vi inte omtalat människor som barn, undom, vuxen eller äldre.
Ibland spelar ålder STOR roll, ibland spelar ålder ingen roll.
I relationer där båda är vuxna spelar den mindre roll, så länge åldersskillnaden inte är påtaglig där en av parterna är ny-vuxen, då spelar ålder ganska stor roll.
Det säger och skriver alla män 45+, 55+, 65+, 75+ också som enbart söker och raggar på tjejer 18-35. Det finns många av dem. När man ifrågasätter varför de endast är intresserade av betydligt yngre kvinnor, om åldern nu bara är en siffra, så får man svar som ?la men kvinnor i min ålder har inte lika fina kroppar?, ?kvinnor i min ålder har mer bagage?, ?kvinnor i min ålder är tråkiga?. Osv. När man berättar att man inte är intresserad av dem, och ifrågasätter varför de inte respekterar angivna ålderkriterier så blir de otroligt butthurt och hävdar att man är omogen och ytlig... Och ska ge dem en chaaans för att de får minsann höra att de ser yngre ut än vad de är.
Beror väl på vad man är ute efter.
För mig är ålder bara en siffra. Jag går efter person och inte ålder. En 18-åring kan vara jättemogen medan en 50-åring kan vara väldigt omogen så för mig som sagt så spelar personligheten in och klickar man med någon som är lite äldre/yngre så spelar det ingen roll.
För mig är ålder bara en siffra. Jag går efter person och inte ålder. En 18-åring kan vara jättemogen medan en 50-åring kan vara väldigt omogen så för mig som sagt så spelar personligheten in och klickar man med någon som är lite äldre/yngre så spelar det ingen roll.