• Anonym (Ove)

    Jag tänder på TS

    Jag tänder på TS och har haft sex med ett antal,jag är 50-år och dejtar nu en 26-årig TS vi har det väldigt trevligt när vi ses och älskar henne väldigt mycket,någon mer som gillar det?

  • Svar på tråden Jag tänder på TS
  • Anonym (I garderoben)

    När jag började utforska min bisexuella sida var jag enbart aktiv och knullade ivrigt både femboys och shemales. Med tiden har jag provat ett och annat och insett att det är skönare att bli påsatt än att sätta på. Dock tänder jag fortfarande på femboys och shemales, men det är så svårt att hitta sådana som vill knulla mig. Jag tacka förvisso inte nej till en storkukad vanlig kille heller, men det är mer tändande med feminina.

  • Anonym (Utomlands)

    Jag bodde i Asien i 9månader pga jobbet. Där hade jag ett förhållande med en så kallad ladyboy. 
    Det är det utan tvekan bästa förhållandet jag har haft. Och sexet var otroligt. Så jag rekommenderar alla som är nyfikna att testa. 
    Kan tillägga att jag aldrig varken före eller efter har varit intresserad av "vanliga killar"

  • Anonym (Hmm)

    Kåt på trådstartare är en ny fetisch jag inte hört talas om förut!

  • Anonym (Transflicka)
    Älskar vara den passiva undergivna sub flickan som smeks förförs mysigt av dina ögon o  killande fingrar, masserande händer, mun, tunga över min kropp som letar sig långsamt längs mina nylonben in under klänning. Du gosar mej villig o förbereder mitt underliv där jag ligger stönande vidöppen villig för mer. Jag gnider mitt nylonben mot ditt kön och smeker dej hård med handen på/i byxorna. Jag behåller normalt alla kläder på men du lyfter min klänning, öppnar min body och myser mellan mina ben. Jag sitter på dej med strumpbyxor för att känna din hårda stock glida mot min skåra och retsamt trycker in ditt ollon i mitt våta hål trots nylonet.  Du hasar ner mina strumpbyxor för att ge dej full tillgång till mina villiga kön. Stayup, strumpbyxor med grenhål och bälte som drar isär skinkorn?. Jag fortsätter sitta glidande på dej och jag måste knipa ihop hålet. Men plötsligt halkar ditt ollon in i mitt djup. Nu är det du som tar kommandot  djupt inne i mej länge, o ger mej flera feminina squirtorgasmer, innan du fyller mej med din säd flera gånger natten lång.
     Min stora njutning är att få mitt hål använt länge o mycket då jag har förmågan att få squirt-sprutorgasmer. Älskar om du även med dildo, strapon tar hand om mej skönt. 
    Men jag njuter även stort av att känna hur du tar för dej, har det skönt i mej och låter mej känna ditt sprut i mej.

    Någon sugen?
  • Anonym (Kär i en TS)

    Jag var kär i en transsexuell. Men så fort hennes penis kom fram eller gjorde sig påmind dog både mitt stånd och min sexlust. Midja, bröst, höfter, ben, rumpa, hår, ansikte...allt attraherade mig, men penisen liksom trumfade det när den kom fram, och tog bort det fina.

    Så även om jag älskade henne och hon mig, så räckte det inte. Har inte attraherats av någon annan TS, bara cis-kvinnor före och efter.

  • Anonym (Transflicka)
    Anonym (Kär i en TS) skrev 2022-06-03 06:53:16 följande:

    Jag var kär i en transsexuell. Men så fort hennes penis kom fram eller gjorde sig påmind dog både mitt stånd och min sexlust. Midja, bröst, höfter, ben, rumpa, hår, ansikte...allt attraherade mig, men penisen liksom trumfade det när den kom fram, och tog bort det fina.

    Så även om jag älskade henne och hon mig, så räckte det inte. Har inte attraherats av någon annan TS, bara cis-kvinnor före och efter.


    Alla är olika i smak och flesta vill se hård transfusion om det gått. Själv har jag vissa kläder o strumpbyxor som kan dölja kuken.
  • Anonym (Transflicka)
    Limpo skrev 2022-06-11 09:45:45 följande:

    Transflicka ditt inlägg nr 37 väldigt upphetsande. 


    Tackar men sant
Svar på tråden Jag tänder på TS