Anonym (Vet ej) skrev 2020-07-06 18:12:58 följande:
Jag kan inte handla på faktura där sedan de felaktigt skickade ut en betalningspåminnelse. Inget de kan göra åt. Det är ett system som automatiskt kickar in.
Gör mig iof inget. Betalat bara direkt istället. Har gjort många returer och aldrig haft problem med pterveyslningen, och är egentligen enbart därför jah annars väljer faktura. För att slippa kränga med återbetalning för sådant jag returnerar
Det måste ju ha kontroll på detta även om de inte säger så. I ditt fall en påminnelse, men de måste ju kunna ändra sådant efter saker är åtgärdade. Har själv aldrig haft några som helst problem eller sena betalningar. Läser om dem på Trustpilot och blev chockad över hur dåligt omdöme de har. För mig har de varit toppen fram tills nu. Brukar beställa för flera tusen per gång och mycket som inte passar så faktura är ett krav och en förutsättning för att handla på nätet. Skulle inte orka krångla och ligga ute med pengar. Mycket lättare att man inte får tillbaks dem vid strul om man betalt kontant. Kolla deras omdömen!