• DanneD

Dålig i sängen? Bli mer dominant?

Tänj dina gränser. Jag vet att det kan vara svårt om man inte är van, men det går att utvecklas. Jag ska ge dig ett tips som jag har gjort på en del kvinnor. Alla gillar olika, så är det. Men här är mitt tips.

Överraska. Klä på henne en ögonbindel bakifrån när hon minst anar det. Kyss henne över kroppen där du klär av henne, överallt. Reta.

Sen låter du henne utföra oralsex (om hon gillar det) när hon har ögonbindel. Sen bestämmer du när hon ska sluta, för henne mot väggen och träng in i henne när hon minst anar det. Vilken ställning du vill.

Sen när ni kommer till sängen så binder du henne alternativt köper ett par handbojor. Sen har ni sex när hon är bunden.

Jag vet att det kan vara svårt om man inte är van, men du kommer också triggas igång av detta.

Ett tips från en man till en annan.

Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • DanneD
    Anonym (!!!) skrev 2020-07-08 16:37:18 följande:

Låter vidrigt att göra om man inte pratat med kvinnan innan.

Alla har sin åsikt. Men de jag har gjort så här emot har uppskattat det väldigt mycket. Men alla har rätt till sin åsikt.
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • DanneD

Jag ber om ursäkt om personer i denna tråd inte uppskattar mitt tips, men jag gav ett från en man till en annan som funkat för mig.

Om det inte faller alla i smaken är det inte mitt problem.

Mina KKs har uppskattat mig i sängen, därför delade jag med mig.

Trevlig kväll.

• DanneD
    Mandel skrev 2020-07-09 11:09:37 följande:

Jag skulle bli överlycklig...

Det blev personen jag utförde det på också. Jag förstår inte att folk blir arga.
  • DanneD
    Anonym (Problem) skrev 2020-07-09 18:49:02 följande:

Problemet är nog att du inte förklarade allt annat som ligger bakom, som du kanske inte ens tänker på. Du vet ju att kvinnorna du gör sånt mot gillar det och du skulle direkt snappa upp att "här går en gräns" om du gick för långt. Det fungerar inte att göra som du gör utan att kunna läsa kroppsspråk och signaler och tyvärr finns det väldigt många män här på forumet som inte kan det eller ens förstår att sånt språk existerar. Skulle en sån man använda din beskrivning utan att fatta resten så är det ju våldtäkt.

Hur i helvete kan du få en passionerad stund med härligt sex till våldtäkt?! Det var fanimej det sjukaste jag hört. Hade kvinnan i fråga sagt "NEJ", knuffat bort mig eller gett signaler att det inte var okej skulle jag givetvis slutat.

Herregud.
  • DanneD
    Anonym (Problem) skrev 2020-07-09 18:49:02 följande:

Problemet är nog att du inte förklarade allt annat som ligger bakom, som du kanske inte ens tänker på. Du vet ju att kvinnorna du gör sånt mot gillar det och du skulle direkt snappa upp att "här går en gräns" om du gick för långt. Det fungerar inte att göra som du gör utan att kunna läsa kroppsspråk och signaler och tyvärr finns det väldigt många män här på forumet som inte kan det eller ens förstår att sånt språk existerar. Skulle en sån man använda din beskrivning utan att fatta resten så är det ju våldtäkt.

Hur i helvete kan du få en passionerad stund med härligt sex till våldtäkt?! Det var fanimej det sjukaste jag hört. Hade kvinnan i fråga sagt "NEJ", knuffat bort mig eller gett signaler att det inte var okej skulle jag givetvis slutat.

Herregud.
Svar på tråden Dålig i sängen? Bli mer dominant?