Inlägg från: Martinetto |Visa alla inlägg
  • Martinetto

Dålig i sängen? Bli mer dominant?

Anonym (!!!) skrev 2020-07-08 17:05:34 följande:
    Att tränga in i nån när hon minst anar det är inte samspel enligt mig.

Men herregud! Det är inte så att att det sker plötsligt vid frysdisken på Willys.

Dessförinnan har hon tagit på sig ögonbindel, sugit honom... jag tror att hon vid det här laget förväntar sig någon slags sexuell handling.

Till TS; Precis som andra skriver så är det den undergivna som styr, det handlar om att hon lämnar över sin makt till dig och det är upp till dig att hantera det. Kräver lyhördhet och självsäkerhet.
    Fråga inte, kommunicera istället genom att säga vad skall göra genom handlingar och ord. Hade ett ex som älskade när jag behandlade henne som min leksak, som att hon bara fanns för min njutning. Kunde vara att jag med fast hand la ner henne över matbordet och tog henne där och då.

Börja med små steg och bygg på efter hand med det du märker att hon gillar. Fast hand, lite smärta, ord, tvång men bygg ingen dungeon(!) det blir för mycket på en gång

• Martinetto
    Anonym (katt) skrev 2020-07-09 17:50:46 följande:

Är det inte såhär med folk som gillar lite lagom dominans och att vara lite lagom undergiven... att deras kåthet är helt beroende av den andres kåthet? Isf är man bra i sängen för dem om man visar att man verkligen vill ha den andra, tar för sig av den, är lite hårdhänt för att man inte kan låta bli, osv. Istället för att vara blyg och tafatt, för det gillar de inte.

Det är lite slappt, tycker jag. Att vilja bli kastad på sängen och kanske låtsasutnyttjad. Varför tar man inte vara på sin egen lust, varför vill man inte ta för sig själv? Handlar det egentligen om dåligt självförtroende? Tror man inte att man förtjänar att ta för sig?

Jag kanske har missförstått allt, är själv fullständigt ointresserad av makt, även om det är maktlekar.

Tänker hursomhelst att ingen köper att någon som inte har lust att dominera plötsligt börjar dominera, det riskerar att bli stelt och jobbigt. Däremot att visa kåthet ordentligt, att ta för sig och vara hetsig och på, det kan nog de flesta göra och gå till överdrifter, kanske räcker det? Eller så vill hon leka på riktigt men då måste man prata om det, fråga rakt ut vad hon fantiserar om och vill göra. Men fråga inte i en sexuell situation utan gör det typ på krogen.

Undergiven eller inte, tror de flesta drivs av den andres kåthet men det måste vara ett samspel. Att vara med någon som inte är/blir kåt är väl lika upphetsande som en rotfyllning.

Om du sedan upptäcker att din partner gillar att vara UG och ni börjar experimentera med det så är det säkert så att vissa inte tycker om att vara dominanta medan andra upptäcker en ny sida hos sig själv.

Svar på tråden Dålig i sängen? Bli mer dominant?