Inlägg från: Anonym (!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (!!!)

Dålig i sängen? Bli mer dominant?

DanneD skrev 2020-07-08 16:24:00 följande:

Tänj dina gränser. Jag vet att det kan vara svårt om man inte är van, men det går att utvecklas. Jag ska ge dig ett tips som jag har gjort på en del kvinnor. Alla gillar olika, så är det. Men här är mitt tips.

Överraska. Klä på henne en ögonbindel bakifrån när hon minst anar det. Kyss henne över kroppen där du klär av henne, överallt. Reta.

Sen låter du henne utföra oralsex (om hon gillar det) när hon har ögonbindel. Sen bestämmer du när hon ska sluta, för henne mot väggen och träng in i henne när hon minst anar det. Vilken ställning du vill.

Sen när ni kommer till sängen så binder du henne alternativt köper ett par handbojor. Sen har ni sex när hon är bunden.

Jag vet att det kan vara svårt om man inte är van, men du kommer också triggas igång av detta.

Ett tips från en man till en annan.

Låter vidrigt att göra om man inte pratat med kvinnan innan.
  • Anonym (!!!)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-07-08 16:48:14 följande:

Men jösses! Kvinnan i fråga har väl all möjlighet att säga stopp när som helst under tiden?

TS skriver att tjejen tänder på dominans. DanneD ger ett tips på relativt mild dominans och direkt är det nån som blir upprörd. Om man minutiöst ska gå igenom varje detalj på vad som är okej och inte med tjejen innan dominansen börjar så blir det inte direkt så dominant.

Jag är kvinna, jag tänder på lätt dominans. Jag hade älskat det. Jag hade däremot inte älskat om han först frågade ?Är detta okej? Och detta? Och detta?? Ska man se det så så måste man ju fråga varandra inför varje moment inom sex. ?Är du okej med missionären??

Sex är väl ändå ett samspel där man i första hand läser av reaktioner och inte muntligt frågar varje steg?

Att tränga in i nån när hon minst anar det är inte samspel enligt mig.
  • Anonym (!!!)
    Anonym (seans) skrev 2020-07-12 10:02:27 följande:

Börja försiktigt, tex med att säga att du kunde tänka dig att ge henne ögonbind på. Få därefter ett gradvis mer befallande tonfall, när du säger vad hon skall göra.

Undersök hur hon reagerar om du tex för hennes händer samman som om dom var bundna. Eller om du kortvarigt håller en hand för hennes mun. Skaffa dig ledtrådar till vad som tänder henne och vad dom inte gör det. Smisk? Bli bunden? "Förnedrande" ord?

Använd gott om tid till seansen när du dominerar henne. Väntan är en viktig del av spelet. Växla mellan hårdhet och ömhet. Använd bara dominans inslag som känns naturliga utifrån din personlighet. Acceptera att seanser kan misslyckas.

Se till att ni kan ge varandra signaler angående om ni vill att sexet skall vara vanligt eller med inslag av dominans. Kanske något symboliskt som skapar stämning utöver det normala, tex stearinljus eller ett hundhalsband.

Märkligt vad olika saker man går igång på. Hade jag varit med om detta hade jag skrattat så att jag hade gråtit, tackat för mig och gått hem.
Svar på tråden Dålig i sängen? Bli mer dominant?