Jenzia skrev 2020-07-28 17:54:24 följande:
Åhhh vilken fin uppåt kurva!!!!
Du, du är superfin! Så många ggr som du peppat och gett visdoms ord!!! Ovärderlig skulle jag säga! <3
Entusiastisk skrev 2020-07-28 21:59:32 följande:
Hur mår du nu? Hur blev din dag?
<3
Härligt att du är så duktig på att pyssla och sy.. Speciellt då när man har behov av det ;)
Ja men precis så är det ju men som du säger, skönt det inte varar för evigt :) men såklart jobbigt när det är tufft liksom... Jag är inte så bekant med den medicinen eller så men är det tänkt att du ska fortsätta med den liksom?
Det är ju fakta man vill ha, iaf jag! Så uppskattar dig väldigt mycket här! <3
Åh nämen precis så som du säger.. Hur hittar man nya vänner som vuxen^^ inte helt lätt.. Men ja.. Nu har du fått en vän iallafall :)
Ja jag får hoppas det... Hoppas så innerligt på att höjningen kommer imorgon.. ^^
Blev korta svar idag.. :) är nog lite sliten.. Hehe^^ blir en tidig kväll nu och mannen och jag håller tummarna att vi har säkrat tillräckligt denna gången.. Har dock fertilt sekret nu igen.. Håller på att bli tokig, men hoppas jag är mindre tokig imorgon när jag fått sova lite:p
Kram hörs imorgon <3
Men gud så himla fina ni är, jag blir ju för fasen tårögd på riktigt. Det är verkligen såna människor som er som jag vill ha i mitt liv, är så glad att vi träffats här!
Jag mår bättre nu, särskilt efter att ha läst här inne. ^_^ Vi var en sväng hos min mamma i hennes lägenhet, och så har vi haft ett långt samtal jag och maken och bara myst med djuren.
Tanken just nu är väl att jag ska ta medicinen tills jag blir gravid, men känner själv att det räcker nog nu. Kommer ta den inför insemination om vi kommer dit, men annars gör den nog ingen vidare nytta på mig. Vi vet ju inte var problemet ligger, och jag har ju egen ägglossning normalt sett.
Såg att din tapp hade flyttat på sig och hårdnat och så, och det om något måste väl vara ett tecken på att det fertila fönstret är över? Tempen borde sticka iväg imorgon eller på torsdag som allra senast ju, håller tummarna!
Kram på er, sov så gott! <3