• Anonym (tuffbiker)

Tänder du på Sons of Anarchy-typen?

Många kvinnor tycker det är spännande med farliga män.

Läste om en president för ett mc-gäng här i Sverige som misshandlade en man, så han fick frakturer och blödningar i hjärnan. Offret tog senare sitt eget liv.

Jag och andra män, som inte är vana den typen av våld, skulle förmodligen bli misshandlade på samma sätt, om vi fightades med en tuff biker.
    Vi kanske har många bra egenskaper. Är snälla, kärleksfulla, roliga, bra på nåt (spela instrument t ex).
    Det skulle hjärnskador kunna sätta stopp för.

Vad tycker du om vanliga män, som antagligen lätt får stryk av en tuff biker av Sons of Anarchy-typen?
    Rätt så mesiga va? Jämfört med den tuffa bikern som är tatuerad, har skinnväst och kör MC.

• Svar på tråden Tänder du på Sons of Anarchy-typen?
  • Fjäril kär

Alla mc-åkare i väst är inte kriminella busar. Det finns helt vanliga bikers också.

• Anonym (tuffbiker)
    Fjäril kär skrev 2020-07-09 08:46:57 följande:

Alla mc-åkare i väst är inte kriminella busar. Det finns helt vanliga bikers också.

Är dom Sons of Anarchy-typen?
  • Anonym (tuffbiker)

Jax (Charlie Hunnam) är ju en favorit bland kvinnor. Han ser bra ut, lång, muskler. Och så visar han röven rätt så ofta.
    Många kvinnor försvarar såna män, för de har ett hjärta av guld under den tuffa ytan. Det gör inte så mycket att han mördar och misshandlar folk. Han är ju så gullig. Och så är han en tuff biker.

Det finns många vanliga män som också är långa och har muskler. De kan också visa röven rätt så ofta.
    Och som också har ett hjärta av guld.

Skillnaden är att de inte är tuffa bikers, så de är ospännande.

• Fjäril kär
    Anonym (tuffbiker) skrev 2020-07-09 08:48:31 följande:

Är dom Sons of Anarchy-typen?

Umgås i bikerkretsar och ja det finns gott om män i alla åldrar som ser ut som nån ur SOA men som inte beter sig så.
  • Physalis

Jag känner två som åker motorcykel, det är min moster och hennes nya man och de är 50+. De är med i en klubb som åker tillsammans, har grillkvällar, plockar svamp och annat mysigt. Jag tror det är ungefär så det ser ut för de flesta motorcyklisterna i Sverige så inga heta, unga, kriminella gäng här inte.

Vidare så finns det såklart många kvinnor som tänder på fantasier om den typ av man och ett litet gäng ofta unga, trasiga själar som faktiskt söker sånt i verkligheten. Majoriteten av kvinnor vill dock såklart ha en normal hygglig man, vilket du själv kan se genom att göra en fältstudier på närmsta Coop forum eller ica maxi.

Korrekturläser som en kratta
  • pyssel
    Anonym (tuffbiker) skrev 2020-07-09 08:53:20 följande:

Jax (Charlie Hunnam) är ju en favorit bland kvinnor. Han ser bra ut, lång, muskler. Och så visar han röven rätt så ofta.

Många kvinnor försvarar såna män, för de har ett hjärta av guld under den tuffa ytan. Det gör inte så mycket att han mördar och misshandlar folk. Han är ju så gullig. Och så är han en tuff biker.

Det finns många vanliga män som också är långa och har muskler. De kan också visa röven rätt så ofta.

Och som också har ett hjärta av guld.

Skillnaden är att de inte är tuffa bikers, så de är ospännande.

Nä, i de flesta tv-tittares fall har det nog mest med Charlie själv att göra. Han var iofs ännu gulligare i "Queer as folk". Mkt röv där också, minst sagt.

Tycker faktiskt ingen jag sett är spec gullig på MC-klubbarna här omkring. Inte min stil alls, särskilt inte när de stör kvartersfriden med lösa hundar, raketer och smällare och man får gå dit och säga till. Medelålders kaggar som verkar tro att de ser tuffa ut när de handlar mjölk med västen på året runt. Ja så finns det ju en o annan Hells-supporter med ansiktstatueringar och digert register - obehagligt och inte det minsta kittlande.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (ooo)

Jag vet inte ens hur sådana ser ut.

Därför får jag svara att jag tänder hellre på vanliga män "som lätt får stryk av en tuff biker" (så jävla fånig mening du fått till där TS, guuuud så töntigt) 

Vem vill vara ihop med en idiot som ger andra stryk? 

• Anonym (jA)
    Körsbärsdalen skrev 2020-07-09 18:37:39 följande:

Inte jag i alla fall. Men tänder definitivt på Charlie Hunnams utseende

Samma här...Mycket sexig, ojojoj!!!
Svar på tråden Tänder du på Sons of Anarchy-typen?