Är det här en bra man ..?
Ville höra lite hur ni skulle tänka kring att leva med den man jag har (tänker just nu att jag är så less på honom och funderar på att lämna efter 6 år). Vi träffades när jag bara var 22 så jag är rätt oerfaren med andra män o deras sidor på det sättet..
Börjar med det positiva. Han är tryggheten själv. Extremt lojal och snäll och lugn. Man känner sig verkligen 100 % trygg med honom. Han avgudar marken jag går på, och är superattraherad av mig. Han tar mina dåliga sidor och står ut med mina känslostormar som kommer då och då. Han ställer alltid upp om någon ber honom och han är väldigt hederlig eller hur man ska säga. Han är ambitiös i sitt yrke, social och går ihop med de flesta. Ansvarsfull och ekonomisk. Han ser bra ut men han är ca 10 år äldre än mig..
Det negativa är: Han är väldigt ospontan och inte speciellt hittepåig. Det är alltid jag som får komma på saker eller styra upp om vi ska göra något. Han prioriterar ofta sig själv eller sina intressen framför mig. Han är självgod och tycker att han är bäst på i princip allt och har svårt att intressera sig för andra. Han frågar tex aldrig något om mina kollegor eller familj. Han gillar inte att diskutera saker, tex politik. Han är inte så livlig och passionerad i sitt sätt utan ganska beige. Vi har ingen direkt passion mellan oss. Han är inte speciellt karismatiskt.
Hur hade ni känt kring detta.. Är det här helt ok sidor som "dåliga" sidor eller inte..?