Vad tycker du om Alexander Bard
Vad tycker du om Alexander Bard?
Är han intelligent, snäll, elak, ärlig, vidrig, snygg, ful, vettig, knäpp?
Vad tycker du om Alexander Bard?
Är han intelligent, snäll, elak, ärlig, vidrig, snygg, ful, vettig, knäpp?
Han verkar snäll och lite egen.
Vidrig syn på allt möjligt. Ingen som jag skulle ta i med tång.
Jo rätt ful väl, överskattar sig själv en del, vilket ju kan vara bra och underhållande.
Genuin och intellektuellt hederlig tror jag.
Fruktansvärt överskattad, självuppblåst och egenkär. Det mest positiva jag kan säga är att han åtminstone sticker ut från mängden.
Gjort en hel del bra musik faktiskt (tyckte väldigt bra om BWO när de var aktiva), men som person verkar han otäck, opålitlig och med en del extrema åsikter som han inte har vett att vara tyst om.
Dryg, elak, övertro på sig själv, inte särskilt ödmjuk och troligtvis smart. Jag gillar inte hans attityd. Han är lite egen, men jag förstår inte hans förkärlek till att klä sig som en pojke från år ca 1920
Ytterst osympatisk. Säkerligen intelligent på att kallt och kalkylerande sätt.
Men genuint elak med ett skriande människoförakt och grandios självbild.
Han är dryg och egenkär. Sen försöker han hela tiden provocera bara för att verka vara rebell vilket bara får det att verka patetiskt. Men han kan vara rätt komisk ibland när han försöker verka down with kidsen eller verka smart.
Rasist och islamofob.. nope jag gillar inte sådana.
Pinsamt hetsig och uppmärksamhetstörstande, grandios, osympatisk, kall, verkar ängslig och spänd att fiska ryggdunkningar från likasinnade, stickig otäck blick, håret som växer in i munnen ska vi bara inte tala om. Har lyssnat kanske sammanlagt fyra ggr på hans röst och den är extremt irriterande, tröttsam och gnällig. Kan faktiskt inte hitta ett enda försonande drag hos den lille sprätten. En 50-åring som kallar sig själv "edgy" och vad vi "ska få se" i höst. Yeah, edgelord...
Intelligent och ärlig men hela tiden 10-20 år fram i tiden. Ni kommer alla tycka som honom om ca 10-20 år. Just nu är ni dock i nuvarande bubblan i att tro, tycka, rösta och leva "rätt".
Sakta går dock ljuset upp för er mer och mer och till slut inser ni att bard hade rätt.
Tycker bra om Alexander Bard är viktigt att även fler vågar kritisera den antiyttrandefrihet,antidemokratiska,antiintellektuella identitetspolitik som sveper över västvärlden och Sverige just nu.
Han beter sig vidrigt i mina ögon.
Vet knappt vem det är.
Tycker bra om Alexander Bard är viktigt att även fler vågar kritisera den antiyttrandefrihet,antidemokratiska,antiintellektuella identitetspolitik som sveper över västvärlden och Sverige just nu.
Intelligent och ärlig men hela tiden 10-20 år fram i tiden. Ni kommer alla tycka som honom om ca 10-20 år. Just nu är ni dock i nuvarande bubblan i att tro, tycka, rösta och leva "rätt".
Sakta går dock ljuset upp för er mer och mer och till slut inser ni att bard hade rätt.
Instämmer med er båda. Jag har lyssnat på vad han har sagt och hur han har förklarat sig på youtube och jag tycker faktiskt han resonerar rätt sunt. Han verkar påläst och verkar fundera mycket över vilka problematiska frågor vi har att brottas med idag.
Han ska istället ha en stor eloge för att han tar verkligen en öppen och seriös diskussion. Han hoppar inte på det politiska korrekta eller dreven som gäller för stunden.