• Anonym (Kåtbock)

    Skönaste ställningen

    Vad är din favoritställning när det kommer till sex?? Motivera gärna varför och skriv om du är tjej/kille

  • Svar på tråden Skönaste ställningen
  • Bigdrip

    Definitivt en variant av missionären för egen del, men där mannen får hålla upp sig lite. Får g-punksorgasm så snabbt, och flera.

    Backshot- för att den är skön helt enkelt och för att jag kan gå smisk samtidigt :P

    Reverse cowgirl- för att det är skönt att rida och göra jobbet själv, bakvänt kommer man åt g-punkten, sen får mannen en bra utsikt OCH jag kan få smisk eller stimulerad på klitoris samtidigt.

    Och jag är kvinna btw Blev fler än en favorit lol

  • Anonym (Ann)

    Maken på toppen medan han pumpar mig samtidigt som han håller i mina skinkor och lyfter upp dem emot sig för varje stöt. Det är så sexigt så det händer jag får rena skrikorgasmer som någon kallade det för.

  • Zoldaten76

    Definitivt bakifrån och reverse cowgirl..

    Lite smisk på stjärten och härligt pumpande på bakifrån.. Kommer åt så härligt och man känner att man bottnar kvinnan.. Mums..

    På reverse kan man lätt hjälpa kvinnan att massera klittan medans hon gör det sköna underbara jobbet.. Eller så kan man känna på på hennes bröst samtidigt..

    De 2 är överlägsna för mig..

    Kille och singel..

  • Anonym (Lasse)

    Man, bästa är att ta min fru bakifrån när hon står på alla 4, kommer långt in och ja kan känna på brösten samt ge henne smisk med handen.

  • Anonym (Sidoläge)

    Att ligga på sidan mot varandra. Då kan jag ligga stilla med kuken inne i fittan hur länge som helst. Jätteskönt att känna sig omsluten av en fitta

  • Smurre

    Ta tjejen bakifrån så skönt att det mest blir en snabbis.
    pumpa på i missionären länge

  • Anonym (Tjosan)

    Kvinnan på mage ovanpå en kudde, liggandes ovanpå bakifrån. Finns ju mycket annat skönt, som skeda och bli riden och vanligt bakifrån.

  • Anonym (Tuppis)

    Sjöstjärnan gillar jag, så härlig då man kommer åt att smeka nästan hela hennes kropp. Man ligger ju också ganska avslappnat båda två så gillar man att ligga lääääänge som jag gör så är det en bra ställning.

  • LKJ

    Finns många, men absoluta favoriten är nog ändå bakifrån, på alla fyra eller att jag (tjej) sitter på huk på sängkanten och han står bakom och håller i armar så man inte ramlar. 

    Alternativt en variant av missionären, älskar ögonkontakten och att den går att variera, samt att den känns så intim. Bästa är ju när han står på golvet vid sängkanten, jag med benen på hans axar. Guuuud! 

  • Anonym (Kim)

    Sjöstjärna eller X. Slänga benet över och han kommer in bakifrån. Han når enkelt klittan. Kommer så himla skönt. Hans hand om bröstet. Enkelt att byta ställning sen.

  • Anonym (Skönt)

    Bakifrån med wand på klitoris och kuk hårt i fitta eller röv eller liggande på rygg, kudde under rumpan med rumpan halvt utanför sängkanten och benen på mannens axlar, han står på golvet. Så skön vinkel.

    Avskyr att rida, så oskönt.

    Kvinna 44 år

  • Anonym (På sidan)

    Man i 40-årsåldern. Min fru kan inte komma av enbart penetration, men vi har hittat en ställning som funkar grymt bra för oss båda. Hon ligger på rygg, och jag ligger på högersidan bredvid henne. Sedan lyfter hon högerbenet och jag tränger in i henne från sidan under hennes lyfta ben. På det viset kan jag smeka hennes klitoris med högerhanden samtidigt som vi har penetrerande sex, och vänsterhanden kan smeka henne på halsen, på magen eller över brösten.

    När hon kommer får hon rätt kraftiga sammandragningar och kuken pressas ut. Sedan hamnar hennes fontänorgasm över oss båda, över mitt ben och över hennes mage. När hon har kommit klart, så tränger jag in i henne på nytt och så fortsätter vi tills det går för henne igen. Och igen.

    Men vad kallas ställningen egentligen? Någon som vet?

  • Anonym (Kim)
    Anonym (På sidan) skrev 2020-07-14 19:19:39 följande:

    Man i 40-årsåldern. Min fru kan inte komma av enbart penetration, men vi har hittat en ställning som funkar grymt bra för oss båda. Hon ligger på rygg, och jag ligger på högersidan bredvid henne. Sedan lyfter hon högerbenet och jag tränger in i henne från sidan under hennes lyfta ben. På det viset kan jag smeka hennes klitoris med högerhanden samtidigt som vi har penetrerande sex, och vänsterhanden kan smeka henne på halsen, på magen eller över brösten.

    När hon kommer får hon rätt kraftiga sammandragningar och kuken pressas ut. Sedan hamnar hennes fontänorgasm över oss båda, över mitt ben och över hennes mage. När hon har kommit klart, så tränger jag in i henne på nytt och så fortsätter vi tills det går för henne igen. Och igen.

    Men vad kallas ställningen egentligen? Någon som vet?


    Precis så som jag också gillar! Perfekt helt enkelt. Dock ingen fontän. Hoppas du kommer riktigt skönt också. Fler än en gång!
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (På sidan) skrev 2020-07-14 19:19:39 följande:

    Man i 40-årsåldern. Min fru kan inte komma av enbart penetration, men vi har hittat en ställning som funkar grymt bra för oss båda. Hon ligger på rygg, och jag ligger på högersidan bredvid henne. Sedan lyfter hon högerbenet och jag tränger in i henne från sidan under hennes lyfta ben. På det viset kan jag smeka hennes klitoris med högerhanden samtidigt som vi har penetrerande sex, och vänsterhanden kan smeka henne på halsen, på magen eller över brösten.

    När hon kommer får hon rätt kraftiga sammandragningar och kuken pressas ut. Sedan hamnar hennes fontänorgasm över oss båda, över mitt ben och över hennes mage. När hon har kommit klart, så tränger jag in i henne på nytt och så fortsätter vi tills det går för henne igen. Och igen.

    Men vad kallas ställningen egentligen? Någon som vet?


    Det är precis den jag menar i mitt inlägg ovan, sjöstjärnan. Så härligt vått det brukar bli!
Svar på tråden Skönaste ställningen